پنجشنبه 09 فروردین 1403 - Thursday 28 March 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / جرای طرح مجازی «ورزش در منزل» از سوی تربیت بدنی آستان قدس رضوی

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / جرای طرح مجازی «ورزش در منزل» از سوی تربیت بدنی آستان قدس رضوی
در شرایط شیوع ویروس کرونا و تعطیلی اماکن ورزشی و مجتمع‌های آبی تربیت بدنی آستان قدس رضوی، طرح مجازی «ورزش در منزل» توسط این مؤسسه ارائه می‌شود.

 تربیت بدنی آستان قدس رضوی با هدف شادابی بخشیدن به فضای خانوادهها و بالا نگه داشتن سطح آمادگی جسمانی ورزشکاران در شرایط کنونی، برنامه مجازی «ورزش در منزل» را به همه علاقهمندان به ورزش، نشاط و تندرستی پیشنهاد می‌دهد.

طی این طرح، کلیپ‌ها و پوسترهای آموزشی، تمرینی و آمادگی جسمانی به صورت روزانه در سایت مؤسسه sport.razavi.ir و کانال ورزش رضوی در پیام رسان سروش @sport.aqr قابل دسترسی برای عموم است. در این طرح، مجموعه تمرینات و نرمش‌های گرم کردن، کششی، قدرتی، سرد کردن ویژه بانوان و آقایان در رده‌های مختلف سنی با جزئیات مورد نیاز مخاطبان ارائه می‌شود.

گفتنی است، از جمله مزایای ورزش کردن در خانه می‌توان به صرفه‌جویی در زمان، هزینه‌ها ، بهداشت بیشتر، تنوع تمرینات و حرکات ورزشی، افزایش نشاط خانوادگی ، تمرکز و آرامش بیشتر اشاره کرد.

یادآور می‌شود، همه کلاس‌ها و سالن‌های ورزشی و نیز مجتمع‌های آبی آستان قدس رضوی از دهم لغایت 23 اسفندماه تعطیل است.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *