پنجشنبه 30 فروردین 1403 - Thursday 18 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / خدمت بیش از 100 پزشک و پرستار در عرصه خادمیاری سلامت استان ” آذربایجان غربی “

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) /  خدمت بیش از 100 پزشک و پرستار در عرصه خادمیاری سلامت استان ” آذربایجان غربی “
* هم اکنون به طور متوسط ماهانه، بیش از ۴۰ بیمار نیازمند با معرفی دفتر آستان قدس رضوی استان از خدمات پزشکی رایگان بهره‌مند می‌شوند که اعتبار هزینه شده در ماه بیش از 500 میلیون ریال است.
*در روزهای اخیر به بیش از ۵۰ نفر از اهالی منطقه دیگاله ارومیه خدمات مشاوره خانواده، ویزیت رایگان، تست قند و فشارخون، روانشناسی و علوم تربیتی، سونوگرافی، خدمات دارویی با تخفیف ویژه ارائه شده است.
مدیر کانون خادمیاری سلامت دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی از فعالیت بیش از 100 پزشک و پرستار در عرصه خادمیاری سلامت در این استان خبر داد.

عبدالله فتحعلی‌نژاد مدیر کانون خادمیاری سلامت دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی آذربایجان غربی در گفتگویی اظهار کرد: این پزشکان با کمک دفاتر خیریه در عرصه تخصصی، عمومی، داروخانه، عینک سازی، زنان، داخلی، کودکان، مغز واعصاب، کلیه، قلب و ریه، علوم آزمایشگاهی، بستری و ترخیص بیماران نیازمند در مراکز درمانی دانشگاهی، کاشت حلزون، دندانپزشکی و طب سنتی و خدمات پزشکی در منزل و پرستاری ارائه خدمات می‌کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه اکیپ‌های جهادی سلامت به مناطق محروم و دور افتاده شهرها و روستاها اعزام می‌شوند افزود: هم اکنون به طور متوسط ماهانه، بیش از ۴۰ بیمار نیازمند با معرفی دفتر آستان قدس رضوی استان از خدمات پزشکی رایگان بهره‌مند می‌شوند که اعتبار هزینه شده در ماه بیش از 500 میلیون ریال است.

فتحعلی‌نژاد افزود: در روزهای اخیر به بیش از ۵۰ نفر از اهالی منطقه دیگاله ارومیه خدمات مشاوره خانواده، ویزیت رایگان، تست قند و فشارخون، روانشناسی و علوم تربیتی، سونوگرافی، خدمات دارویی با تخفیف ویژه ارائه شده است.

وی همچنین، کمک به صدور دفترچه خدمات درمانی برای بیش از ۴۰ نفر از نیازمندان و اعزام اکیپ‌های درمانی به مناطق حاشیه و روستایی را از دیگر اقدامات این مجموعه در طول سال برشمرد.

مدیر کانون خادمیاری سلامت دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی همچنین از فعالیت بیش از ۲۰ پزشک و پرستار کانون خادمیاری سلامت در سامانه استانی ۴۰۳۰ و ۳۱۳۳ برای ارائه مشاوره و پاسخگو بودن سوالات مردمی در خصوص بیماری کرونا خبر داد و گفت: افراد مشکوک به بیماری کرونا به مراکز درمانی که برای کنترل بیماری کرونا اختصاص داده شده ارجاع داده می‌شوند تا اقدامات لازم انجام شود.

فتحعلی‌نژاد در ادامه از همکاری و ارتباط تنگاتنگ سازمان نظام پزشکی، بیمارستان شهید عارفیان سپاه و ۵۲۳ منطقه‌ای ارتش و چندین بیمارستان به صورت داوطلبانه در این خصوص خبر داد.

منبع : آستان نیوز

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *