شنبه 01 اردیبهشت 1403 - Saturday 20 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / تجلیل خادمان رضوی از دانش آموزان برتر مسابقات قرآن کشوری در نوق

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / تجلیل خادمان رضوی از دانش آموزان برتر مسابقات قرآن کشوری در نوق
صبح امروز با حضور خادمین حرم رضوی از دانش آموزان برتر مسابقات قرآن کشوری و استانی بخش نوق شهرستان رفسنجان در زمینه حفظ تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار آستان نیوز از کرمان؛ عباس امیر حسینی رییس اداره آموزش و پرورش بخش نوق در این مراسم ضمن خیر مقدم به خادمین امام رضا(ع) گفت: دانش آموزان مدارس نوق هر ساله مقام های برتر قرآنی را از آن خود می کنند.

 وی افزود: امسال نیز دانش آموزان در مسابقات قرآن و نهج البلاغه کشوری و استانی مقام های اول و دوم را از آن خود کردند.

امیر حسینی ضمن التماس دعا به خادمین بارگاه منور رضوی اظهار کرد: به درستی هیچ راهی بهتر از متوسل شدن به ائمه اطهار برای رهایی از ویروس منحوس کرونا نیست و امیدواریم که بواسطه امام بزرگوارمان حضرت امام رضا(ع) هر چه سریعتر مردم ایران اسلامی و جهان از این مشکل رهایی یابند.

گفتنی است؛ قرائت دکلمه به مناسبت میلاد امام رئوف توسط یکی از دانش آموزان و اهداء بسته های تبرکی به حاضرین در جلسه و همچنین حضور در گلزار شهداء و ادای احترام به مقام شهدای این شهر، حضور در امامزاده ابراهیم بهرمان، بازدید و سرکشی از خانواده چند تن از شهدای جوادیه، نیز از دیگر برنامه های این کاروان نورانی بود.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *