جمعه 31 فروردین 1403 - Friday 19 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / کاروان خدام رضوی میهمان مردم استان گلستان خواهند بود

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / کاروان خدام رضوی میهمان مردم استان گلستان خواهند بود
مدیر کانون‌های خدمت رضوی در استان گلستان اظهار کرد: خدام بارگاه منور رضوی از چهارم لغایت 13 تیر ماه میهمان مردم استان گلستان خواهند بود.

سید حسین علوی در حاشیه برگزاری ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در خصوص اعلام برنامه‌های دهه کرامت استان گلستان به خبرنگار آستان نیوز اظهار کرد: در ایام دهه کرامت همه ساله در قالب جشنواره زیر سایه خورشید، خدام رضوی با پرچم مقدس و متبرک حرم حضرت امام رضا(ع) در استان حضور می‌یابند و برنامه‌های مختلفی از قبیل حضور در بیمارستان‌ها، دیدار با ائمه جماعات، کارگاه‌های تولیدی و مدارس را برای افزایش نشاط معنوی مردم برگزار می‌کنند.
علوی خاطر نشان کرد: امسال نیز از 4 تا 13 تیر در استان شاهد حضور خدام رضوی هستیم و در شهرهای با وضعیت زرد و سفید این خدام رضوی در قالب کاروان زیر سایه خورشید جضور می‌یابند و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برنامه‌های متنوعی را اجرا می‌کنند.

 

اجرای 60 برنامه در استان گلستان در قالب جشن‌های مردمی «زیر سایه خورشید»
مدیر کانون‌های خدمت رضوی در استان گلستان نیز در حاشیه این مراسم از اجرای 60 برنامه فرهنگی و مذهبی در قالب جشن‌های مردمی «زیر سایه خورشید» خبر داد و گفت: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا برخلاف سال‌های گذشته جشن‌ها و ازدحام‌های مردمی در استان برگزار نخواهد شد و بیشتر برنامه‌ها به صورت مناسبتی و با رعایت پروتکل‌های خاص انجام می‌شود.
علوی افزود: سرفصل برنامه‌های کاروان زیر سایه خورشید امسال در هشت عنوان و 60 قالب برنامه برگزار می‌شود و اجرای برخی برنامه‌های زیر سایه خورشید منوط به تصمیم ستاد مقابله با کرونا و آخرین وضعیت بیماری کووید19 در استان گلستان است.
وی تصریح کرد: در سال‌های گذشته سه کاروان از خادمان رضوی در قالب کاروان زیر سایه خورشید در استان گلستان حضور داشتند که امسال به دلیل شیوع کرونا شاهد حضور تنها یک کاروان هستیم و برنامه‌ها نیز به صورت محدود برگزار می‌شود.
علوی عنوان کرد: نورافشانی و آذین‌بندی و فضاسازی محیطی و شهری از دیگر برنامه‌های این ایام است که با همکاری دستگاه‌های اجرایی شهرستان‌ها برگزار خواهد شد.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *