پنجشنبه 30 فروردین 1403 - Thursday 18 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / جمعی از خادمیاران زاهدانی خون خود را به بیماران نیازمند اهداء کردند

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / جمعی از خادمیاران زاهدانی خون خود را به بیماران نیازمند اهداء کردند
همزمان با شب شهادت امام علی ابن موسی الرضا(ع) جمعی از خادمیاران رضوی شهر زاهدان در اقدامی خداپسندانه خون خود را برای درمان بیماران نیازمند اهداء کردند.

به گزارش خبرنگار آستان نیوز از سیستان و بلوچستان، ستوده مسؤل کانون تعلیم و تربیت خادمیاران این استان در این رابطه اظهار کرد: همزمان با شب شهادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت امام علی ابن موسی الرضا(ع) جمعی از خادمیاران رضوی شهر زاهدان در اقدامی خداپسندانه خون خود را برای درمان بیماران نیازمند اهداء کردند.

وی افزود: با هماهنگی سازمان انتقال خون و حضور خودروی سیار انتقال خون و با توجه به کاهش شدید بانک خون استان جمعی از خادمیاران آستان قدس رضوی همراه با خانواده‌های خود با هماهنگي کانون تعلیم و تربیت خادمیاران در زاهدان خون خود را جهت درمان بیماران نیازمند اهداء کردند.

وی افزود: متاسفانه شیوع ویروس کرونا موجب شده تا مردم برای اهدای خون کمتر به مراکز انتقال خون مراجعه کنند که خادمیاران رضوی استان در راستای تشویق مردم در این ایام به این امر برای چندمین دوره خون خود را اهدا کردند.

مسؤل کانون تعلیم و تربیت خادمیاران استان سیستان و بلوچستان افزود: انشاءالله این عمل خداپسندانه به صورت دوره‌ای و در مناسبت‌های مختلف با نابودی ویروس کرونا و به صورت مستمر توسط خادمان امام رئوف(ع) ادامه خواهد یافت.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *