پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403 - Thursday 25 April 2024

اخبار داغ

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / آیین تجلیل و تکریم از خانواده سه شهید والا مقام در مبارکه اصفهان توسط خادمیاران رضوی ( ع )

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / آیین تجلیل و تکریم از خانواده سه شهید والا مقام در مبارکه اصفهان توسط خادمیاران رضوی ( ع )

*به منظور تکریم خانواده شهدا و نهادینه کردن فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه، خادمیاران رضوی با حضور در منزل خانواده شهیدان «سید عبدالله موسوی»، «نعمت الله باقری» و «رحمت الله اسدی» با آنها دیدار کردند.

در مراسمی با حضور خادمیاران رضوی از خانواده سه شهید والا مقام در شهر مبارکه اصفهان تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار آستان نیوز از اصفهان، به منظور تکریم خانواده شهدا و نهادینه کردن فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه، خادمیاران رضوی با حضور در منزل خانواده شهیدان «سید عبدالله موسوی»، «نعمت الله باقری» و «رحمت الله اسدی» با آنها دیدار کردند.

این مراسم که بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء و با قرائت صلوات خاصه حضرت رضا(ع) آغاز شد بعد از بیان ویژگی‌های اخلاقی و رفتاری و خاطره گوئی خانواده شهدا، بسته‌های متبرک و سوغات رضوی از سوی خادمیاران به خانواده‌ شهدا اهدا شد.

شهید سید عبدالله موسوی در سن 20 سالگی در کردستان، شهید نعمت الله باقری در سن 23 سالگی در کردستان و شهید رحمت الله اسدی در سن 20 سالگی به فیض شهادت نائل آمدند.

گفتنی است، این دیدار با حضور تعدادی از اعضای پایگاه بسیج برادران، واحد ایثارگری و جانبازی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، جمعی از رزمندگان و جانبازان دفاع مقدس و خادمیاران آستان قدس رضوی شهر مبارکه برگزار شد.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *