پنجشنبه 09 فروردین 1403 - Thursday 28 March 2024

سرلشکر سلامی: تأکید رهبر انقلاب برحل مشکلات با استفاده از توان داخلی است

سرلشکر سلامی: تأکید رهبر انقلاب برحل مشکلات با استفاده از توان داخلی است

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه کشورهای دوست و دشمن کاری برای حل مشکلات ایران نمی‌کنند، گفت: حل مشکلات به دست خودمان است و رهبر انقلاب هم همواره بر حل مشکلات مردم با استفاده از همه توان داخلی تأکید دارند.

سردار سرلشکر حسین سلامی صبح امروز در مراسم اهدای ۱۱۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان شهرستان بندر ماهشهر اظهار کرد: خدا را شاکرم که آغاز زندگی این زوج‌های عزیز را می‌بینم و آرزوی خوشبختی برای‌شان دارم.

وی افزود: بنا بر فرموده قرآن، زوج‌ها نفس واحده هستند و گوهر خلقت آن‌ها یکی است. فلسفه ازدواج آرامش و سکینت است حاصل ازدواج هم باید آرامش باشد.

سرلشکر سلامی گفت: این جوانان عزیز باید بدانند که زندگی، سختی دارد و چیزی که می‌تواند سختی‌ها را به شیرینی تبدیل کند، صبر، تحمل و دوست داشتن است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به مشکلات موجود در جامعه عنوان کرد: اگر دست به دست یکدیگر بدهیم مشکلات بسیار کوچک‌تر از توان ما برای حل آن‌ها است. در یک جامعه همه با هم زندگی می‌کنیم، امت واحده هستیم،  ایران یک خانواده بزرگ است، هیچ‌کس غیر از خود ما حلال مشکلات ما نیست.

وی ادامه داد: نه کشورهایی که ابراز دوستی می‌کنند و نه دشمنان برای ما کاری نمی‌کنند و کلید حل مشکلات به دست خودمان است.

سرلشکر سلامی گفت: ما اینجا مامور و فرستاده رهبر عزیزمان هستیم که در اینجا حضور پیدا کرده‌ایم. بارها شاهد بوده‌ام که رهبر انقلاب چقدر برای آسایش و رفاه مردم دغدغه دارند و به ما تاکید و توصیه کرده‌اند که همه امکانات و توان خود را برای رسیدگی به مردم به ویژه محرومان، به کار بگیریم.

این خبر در حال به روزرسانی است…

منبع : فارس

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *