پنجشنبه 09 فروردین 1403 - Thursday 28 March 2024

” محمود خوردبین ” : مدیران پرسپولیس مردود شدند .

” محمود خوردبین ” : مدیران پرسپولیس مردود شدند .
*متاسفانه در چند وقت اخیر، به هیچ وجه شاهد انجام اقدام خوبی برای پرسپولیس نبودیم. متاسفانه تنها در باشگاه راه می روند و به جای حل کردن مسائل، مشکل هم ایجاد می‌کنند. این مدیریت تاکنون در پرسپولیس نمره قبولی نگرفته است.

تهران- ایرنا- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت:‌ مدیران پرسپولیس مردود شده و نمره قبولی را در اداره این تیم بزرگ نگرفتند و به جای برطرف کردن مشکلات، خودشان مشکل ساز شدند.

محمود خوردبین روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به برگزاری اردوی تیم فوتبال پرسپولیس در ترکیه گفت: من هم شرایط اردو را از طریق رسانه ها دنبال می کردم. اینکه خیلی از برنامه های تمرینی لغو شد و سرخپوشان حتی یک بازی دوستانه را هم در این اردو انجام ندادند، خیلی بد است.

وی افزود: بهتر بود با این هزینه های بالا برای برگزاری اردوی خارج از کشور آن هم بدون انجام حتی یک بازی دوستانه، این اردو برگزار نمی شد.

پیشکسوت پرسپولیس با بیان اینکه در داخل ایران نیز امکانات خوبی برای برگزاری اردو وجود دارد، اظهار داشت: من مخالف برگزاری اردو در خارج از کشور نیستم اما باید این اردوی خارج از کشور فایده ای هم برای تیم داشته باشد.

خوردبین با انتقاد از سبک مدیریتی این باشگاه خاطرنشان کرد: متاسفانه در چند وقت اخیر، به هیچ وجه شاهد انجام اقدام خوبی برای پرسپولیس نبودیم. متاسفانه تنها در باشگاه راه می روند و به جای حل کردن مسائل، مشکل هم ایجاد می‌کنند. این مدیریت تاکنون در پرسپولیس نمره قبولی نگرفته است.

وی در مورد اینکه تمرینات پرسپولیس پشت درهای بسته برگزار می‌شود، نیز گفت: هواداران پرسپولیس باید همیشه کنار تیم بوده و به اعضای تیم نزدیک باشند. از دید من یکی از عوامل موفقیت پرسپولیس همین نزدیکی اعضای تیم و هواداران بود. این هم یکی از همان مسائل منفی است.

خوردبین در مورد جدایی سروش رفیعی و شایان مصلح اضافه کرد: این بازیکنان از نفرات خوب و کارآمد بودند و کمتر فردی می‌تواند از حضور این بازیکنان در ترکیب چشم پوشی کند. حضور این بازیکنان به نفع تیم بود و این موضوع هم به کارنامه منفی این چند وقت مدیران پرسپولیس اضافه شد.

سرپرست پیشین سرخپوشان در رابطه با بازگشت نفراتی چون وحید امیری و فرشاد احمدزاده نیز خاطرنشان کرد: متاسفانه در آن مقطع شرایطی را ایجاد کردند که این نفرات مجبور به ترک پرسپولیس شدند. با این حال باید از تمام نفرات حمایت کرد تا بتوانند برای تیم مفید باشند. هم احمدزاده و هم امیری از بازیکنان زحمت کش پرسپولیس بودند. آنها به طور حتم می‌توانند دوباره برای پرسپولیس مفید باشند.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد موفقیت پرسپولیس با گابریل کالدرون نیز گفت: هر مربی در این شرایط کار سختی را پیش رو دارد. نمی‌توان در مورد کالدرون پیش داوری کرد و امیدواریم که او با پرسپولیس موفق باشد.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *