سه شنبه 04 اردیبهشت 1403 - Tuesday 23 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / ویژه برنامه «خواهر خورشید سلام» در جوار مرقد خادم شهید حاج قاسم سلیمانی اجرا شد

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / ویژه برنامه «خواهر خورشید سلام» در جوار مرقد خادم شهید حاج قاسم سلیمانی اجرا شد
در نخستین روز از دهه کرامت و با حضور خادمیاران رضوی استان کرمان، ویژه برنامه «خواهر خورشید سلام» با غبارروبی و عطر افشانی گلزار مطهر شهدای کرمان در جوار مرقد مطهر خادم شهید حاج قاسم سلیمانی اجرا شد.

به گزارش خبرنگار آستان نیوز از کرمان، مسئول امور فرهنگی دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان کرمان در اولین روز از دهه کرامت و در ویژه برنامه خواهر خورشید سلام که با حضور خادمیاران نوجوان رضوی و مسئولان بنیاد کرامت رضوی استان کرمان برگزار شد، شهدا را گنج گران بها عنوان کرد و گفت: مزار شهدا نماد عزت و اقتدار انقلاب اسلامی است و زیارت قبور مطهر شهدا تکریم مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های آنان است.

محمدرضا احمدی افزود: امسال با توجه به بیماری کرونا امکان برگزاری جشن‌ها و مراسم‌های ویژه دهه کرامت را نداریم و محور اصلی برنامه‌ها معطوف به حضور کاروان خدام حرم مطهر رضوی در قالب جشن‌های زیر سایه خورشید خواهد بود.

وی تجید بیعت با شهدای مقاومت و زیارت مزار شهید سلیمانی، دیدار با خانواده شهدای سلامت،  تقدیر از مدافعین سلامت استان، عیادت و دلجویی از بیماران کوید 19را از برنامه‌های این ایام ذکر کرد که حضور خدام در استان برگزار می‌شود.

مسئول امور فرهنگی دبیرخانه کانون های خدمت رضوی استان با بیان اینکه نشست هماهنگی مسئولان کانون‌های محله‌ای و موضوعی برای دهه کرامت  برگزار شده است، گفت: بسیاری از برنامه‌ها که سال گذشته برگزار شد امسال به صورت محدود و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در گلزار شهدای کرمان و به صورت تصویر ضبط شده خواهد بود که از طریق شبکه‌های اجتماعی زنده پخش خواهد شد.

گفتنی است، در نخستین روز از دهه کرامت ویژه برنامه خواهر خورشید سلام با مشارکت کانون خادمان رسانه‌ای امام رضا(ع)، کانون مداحان و خادمیاران نوجوان رضوی بعد از اقامه نماز صبح در جوار مرقد مطهر شهدای مقاومت همراه با قرائت زیارت امین الله و صلوات خاصه امام رضا(ع) برگزار شد.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *