جمعه 31 فروردین 1403 - Friday 19 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / جشن‌های زیر سایه خورشید عملیاتی بزرگ و تاثیرگزار است

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / جشن‌های زیر سایه خورشید عملیاتی بزرگ و تاثیرگزار است
استاندار یزد جشن های زیر سایه خورشید را یک عملیات بزرگ فرهنگی و تاثیر گذار دانست و همکاری در اجرای آن را مایه مباهات دانست.

به گزارش آستان نیوز، در دیداری که مسئول شبکه جوانان رضوی و دبیر جشنواره زیرسایه خورشید یزد با استاندار این استان داشت، محمدعلی طالبی؛ استاندار یزد همکاری با این جشنواره را موجب افتخار استان برشمرد و برگزاری جشن بزرگ را در شرایط موجود با رعایت پروتکل های بهداشتی  بلامانع دانست.
در این جلسه حجت الاسلام حیدری؛ دبیر جشنواره زیرسایه خورشید یزد با اشاره به شیوع ویروس کرونا و اهمیت رعایت مسائل بهداشتی اظهار داشت: برنامه های جشنواره زیر سایه خورشید در سال جاری با توجه به شیوع بیماری کووید 19 با تدابیر خاصی صورت می گیرد و حجم این برنامه ها بسیار کم شده است لیکن برنامه ریزی شده تا کیفیت برنامه ها مطلوب تر شود.
وی به پروتکل های بهداشتی آستان قدس رضوی اشاره کرد و ادامه داد: به منظور جلوگیری از شیوع بیماری پروتکل های سختی از طرف آستان قدس رضوی برای برنامه های زیر سایه خورشید تدوین شده است که شرعا و قانونا مکلف به رعایت آن هستیم.
حیدری افزود: هر ساله جشن های متعددی در سراسر استان برگزار می شد که مهمترین آن جشن بزرگ زیر سایه خورشید در امامزاده سید جعفر محمد(ع) و با حضور بیش از 30 تا 40 هزار شهروند یزدی بود که امسال به توجه به شیوع کرونا زمان و میهمانان کمتری را پذیرا خواهیم بود.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *