جمعه 10 فروردین 1403 - Friday 29 March 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / اعلام برنامه‌های دهه کرامت و جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید استان کرمانشاه

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / اعلام برنامه‌های دهه کرامت و جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید استان کرمانشاه
نشست خبری اعلام برنامه‌های دهه کرامت و جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید استان کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار آستان نیوز از کرمانشاه، دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه در نشست خبری اعلام برنامه های دهه کرامت و جشنهای زیر سایه خورشید گفت: همزمان با دهه کرامت که از سوم لغایت سیزده تیر ماه ادامه دارد برنامه‌های ویژه‌ای در نظر گرفته شده که علی‌رغم شیوع ویروس منحوس کرونا سعی داریم برنامه‌های این ایام را با حفظ موازین بهداشتی برگزار کنیم.
سید محمد جعفر امامیان اظهار کرد: دهه کرامت امسال متفاوت از سال‌های گذشته است و شیوع ویروس منحوس کرونا برنامه‌های دهه کرامت را همچون سایر برنامه‌ها تحت شعاع قرار داده است اما با عنایت حضرت رضا(ع) و با همت خادمیاران، شبکه جوانان و کانون‌های خدمت رضوی، با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی جشن‌های دهه کرامت برگزار می‌شود.
وی در ادامه به تشریح برنامه‌های دهه کرامت و جشن‌های بین المللی زیر سایه خورشید پرداخت و افزود: مهم‌ترین و باشکوه‌ترین برنامه حضور خدام و پرچم متبرک رضوی در استان است که انشاءالله از هفته آینده میزبان این عزیزان خواهیم بود.
امامیان عمده فعالیت‌ها و برنامه‌های دهه کرامت سال جاری را در راستای ایجاد فضایی معنوی، شاد و پر نشاط در ایام پرخیر و برکت دهه کرامت برای هم استانی های عزیز عنوان کرد و ادامه داد: جشن میلاد حضرت معصومه(س) همراه با تجلیل از دختران نخبه، نمونه و موفق کرمانشاهی با حفظ فاصله اجتماعی برگزار خواهد شد.
وی گفت: اجرای ویژه برنامه‌ها از طریق فضای مجازی همچون برگزاری کرسی تلاوت رضوی به صورت زنده و دو طرفه با صفحه رسمی آستان قدس رضوی، مسابقات مجازی کودکان با عنوان «زیر سایه امام الرئوف»، مسابقه کتابخوانی برای دختران، زوج‌های جوان و خانواده‌ها با اهدای جوایز ارزشمند بخشی دیگر از این برنامه‌هاست.
وی ویژه برنامه تجلیل از کادر سلامت، بهداشت و درمان همچنین سفره اطعام رضوی، شادپیمایی محله‌ای در روز میلاد امام رضا(ع)، ویژه برنامه‌های صدا و سیما به منظور بهرمندی تمامی هم استانی‌ها از فیوضات جشن‌های این دهه با قاب تلویزیون را از دیگر برنامه‌های مد نظر اعلام کرد و افزود: کاروان شادی در ده شب با مشارکت معاونت فرهنگی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) در ۱۰ محله کرمانشاه حضور میابند و جشن و شادی را از طریق قاب پنجره‌ها به منازل هدیه می‌دهند.
دبیر کانون‌های خدمت رضوی اعلام کرد: خادمیاران رضوی در این دهه خدمات خود را به نیابت از سید شهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی ارائه خواهند کرد و انشاءالله بتوانیم به نیابت از ایشان جشن‌هایی با شکوه را در این ایام شاهد باشیم.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *