جمعه 10 فروردین 1403 - Friday 29 March 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / برنامه‌های کانون‌های خدمت رضوی استان کرمان در دهه کرامت اعلام شد

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / برنامه‌های کانون‌های خدمت رضوی استان کرمان در دهه کرامت اعلام شد
مسئول فرهنگی کانون‎های خدمت رضوی در استان کرمان مهمترین ویژه برنامه‌های دهه کرامت را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار آستان نیوز از کرمان، محمدرضا احمدی پنجشنبه 5 تیرماه در جلسه شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت استان کرمان بیان کرد: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور، برگزاری برنامه‌ها با شرایط خاصی در حال اجراست و کانون‌های خادمیاری رضوی در سطح استان جلساتی در این زمینه برگزار کردند.

وی با بیان اینکه بخش عمده برنامه‌های امسال، جشن‌های زیر سایه خورشید است که همراه با حضور خادمین آستان قدس برگزار می‌شود، افزود: تجلیل از مقام شامخ شهدای عرصه سلامت و تقدیر از خانواده‌های ایشان برنامه اصلی است. همچنین تجلیل از زنان کارآفرین، دیدار با خانواده‌های شهدا به ویژه شهدای حرم رضوی از برنامه‌های محوری این ایام است.

وی ادامه داد: برگزاری دوره سبک زندگی رضوی در قالب جشن‌های دهه کرامت و بهره‌گیری از زندگی سراسر نور امام رضا(ع)، اعطای وام و خرید جهیزیه برای نوعروسان در مناطق محروم کشور و کمک به واحدهای مسکونی آسیب دیده حوزه جنوب استان از دیگر اقدامات در این دهه است.

احمدی اظهار کرد: در ایام ولادت امام رضا(ع) نیز بسته‌های فرهنگی به زائران در مجتمع‌های بین راهی در زائر سراها و در مسیر مشهد مقدس، فرودگاهی و راه آهن ارائه می‌شود و بخش دیگر نیز در حوزه ورزش و فعالیت‌های ورزشی برای جوانان در دهه کرامت در نظر گرفته شده است.

مسئول فرهنگی کانون‎های خدمت رضوی در استان کرمان افزود: برنامه محوری ما در شب میلاد امام رضا(ع) است که برنامه‌ریزی شده در امامزاده محمد شهر کرمان با حضور خادم یاران رضوی برگزار شود.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *