سه شنبه 04 اردیبهشت 1403 - Tuesday 23 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / ۱۰ هزار پرس غذای متبرک رضوی بین جهادگران سلامت و بیماران کرونایی اصفهان توزیع شد

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / ۱۰ هزار پرس غذای متبرک رضوی بین جهادگران سلامت و بیماران کرونایی اصفهان توزیع شد
به همت خادمیاران رضوی، ۱۰ هزار پرس غذای متبرک رضوی بین کادر درمانی و بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌های استان اصفهان توزیع شد.

 سید رضا مرتضوی؛ مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در اصفهان عنوان کرد: با توجه به شرایط کنونی کشور، قدرشناسی از تلاش‌های پرستاران و پزشکان به عنوان جهادگران سلامت که در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار دارند بسیار حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه این طرح هم‌اکنون در سراسر کشور و از جمله در استان اصفهان با هزینه آستان قدس رضوی در حال اجراست، افزود: برای تبرک و تیمن نمک، ادویه و زعفران از مهمانسرای حضرت در مشهد تهیه و مابقی مواد اولیه غذایی در اصفهان تامین شده است که در مدت 4 روز بین بیمارستان‌هایی که در آنها مبتلایان به کرونا بستری هستند توزیع می‌شود.

وی اظهار کرد: تعدادی از مسئولان دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان و خادمیاران این بارگاه منور با حضور در بیمارستان‌ها، غذای متبرک حضرتی را بین بیماران و جهادگران سلامت بیمارستان‌های صدوقی، شریعتی، امین، غرضی، ارتش، الزهرا، خورشید، سیدالشهدا در اصفهان و محمد رسول الله و چندین بیمارستان در شهرستان‌های شهرضا مبارکه، نجف آباد، خمینی شهر، فلاورجان، مبارکه، نطنز، لنجان و شاهین شهر توزیع کردند.

مرتضوی با بیان اینکه این مراسم حال و هوای معنوی خاصی را به بیماران و کادر درمانی این بیمارستان‌ها بخشید، اظهار کرد: این مراسم به صورت آنلاین از بخش‌های مختلف بیمارستان‌ها برای بیماران پخش شد.

وی با بیان اینکه این مراسم معنوی موجب دلگرمی و شادی بیماران این بیمارستان‌ها می‌شود، گفت: از خداوند و حضرت رضا(ع) سلامتی و بهبودیتمام بیماران را خواستاریم و امیدواریم بیماری کرونا هر چه زودتر در کشور ما ریشه کن شود.

گفتنی است؛ غذای متبرک رضوی با حفظ موازین بهداشتی و با هماهنگی کارکنان بیمارستان‌ها ، به آشپزخانه بیمارستان تحویل و بین پزشکان، پرستاران و کادر بیمارستانی و بیماران توزیع شد.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *