پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403 - Thursday 25 April 2024

اخبار داغ

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / تولید بیش از 5 هزار ماسک بهداشتی توسط خادمیاران رضوی قم

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / تولید بیش از 5 هزار ماسک بهداشتی توسط خادمیاران رضوی قم
خادمیاران کانون بانوان دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان قم، با دوخت و عرضه بیش از 5 هزار ماسک بهداشتی، به یاری کادر درمانی بیمارستان‌های کرونا قم شتافتند.

 خادمیاران کانون بانوان دفتر آستان قدس رضوی استان قم، با دوخت و عرضه بیش از پنج هزار ماسک بهداشتی برای کادر درمانی بیمارستان‌های درگیر با بیماران کرونایی، جلوه‌ای از رأفت و مهربانی حضرت علی‌بن موسی‌الرضا(ع) را به نمایش گذاشتند.

زهرا سادات حسینی؛ مسئول کانون خادمیاری بانوان استان قم گفت: پس از فراخوان بانوان خیاط برای نذر خدمت در کارگاه دوخت ماسک بهداشتی، خادمیاران رضوی داوطلب در گروه‌های ۲۰ نفره تقسیم شده و در دو نوبت صبح و عصر به دوخت ماسک‌های بهداشتی پرداختند.

وی افزود: فعالیت این کارگاه، از ۲۴ اسفند ۹۸ آغاز شده و تا کنون بیش از پنج هزار ماسک تولید شده است.

مسئول کانون خادمیاری بانوان آستان قدس رضوی استان قم  تاکید کرد: همه ماسک‌های تولید شده در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قم قرار می‌گیرد و مدیریت توزیع آن‌ها براساس نیازسنجی دانشگاه علوم پزشکی انجام می‌گیرد.

 زهرا سادات حسینی با قدردانی از خادمیاران رضوی برای مشارکت در این کار امام رضایی گفت: کانون بانوان استان قم آمادگی خود را برای حمایت از کادر درمانی، تا ریشه‌کن شدن ویروس کرونا اعلام می‌کند.

خاطرنشان می‌شود، پایگاه‌های بسیج محله‌ای نیز در به ثمر رسیدن این اقدام جهادی خادمیاران رضوی را یاری می‌کنند.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *