شنبه 01 اردیبهشت 1403 - Saturday 20 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / جشنواره خدمت؛ فرصتی برای ثبت ابتکارات خادمیاران رضوی برای مقابله با ویروس کرونا ( سهیل صالحی )

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / جشنواره خدمت؛ فرصتی برای ثبت ابتکارات خادمیاران رضوی برای مقابله با ویروس کرونا ( سهیل صالحی )
مسئول جشنواره خدمت استان مازندران اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور، خادمیاران رضوی می‌توانند ایده‌ها و اقدامات ابتکاری خود را برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا را به دبیرخانه جشنواره خدمت ارسال کنند.

سهیل صالحی در گفت‌وگویی اظهار کرد: آستان قدس رضوی در بخش خادمیاری برای اشاعه فرهنگ خدمت به مردم به ویژه محرومین به نیت امام رضا(ع) اقدام به برگزاری جشنواره خدمت با هدف ارائه الگوهای ابتکاری جهت هر چه بهتر انجام شدن محرومیت‌زدایی در بخش‌های مختلف کرده است.                                                                       

وی گفت: برگزاری این جشنواره فرصت مغتنمی برای الگوبرداری خادمیاران از طرح‌های ابتکاری برای تنوع بخشی به فعالیت در حوزه محرومیت‌زدایی است و خادمیاران می‌توانند ایده‌ها و اقدامات ابتکاری خود در این بحران را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

وی با بیان اینکه ارائه الگوهای ابتکاری در حوزه خادمیاری مبتنی بر زیست بوم، فرهنگ و آداب و رسوم مازندران که با خلاقیت فرد خادمیار آمیخته شده باشد برای شرکت در این جشنواره ارزشمند خواهد بود، افزود: خادمیاران تلاش کنند با ثبت الگوهای خلاقانه و عملی، یاری‌گر ما در ارتقای کیفی فعالیت‌های حوزه خادمیاری باشند.

صالحی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از هزار اثر از مازندران به دبیرخانه جشنواره خدمت ارسال شده است، افزود: تنها 33 اثر از این تعداد قابلیت انتشار داشته است.

وی اذعان کرد: خادمیاران بدون هیچ محدودیتی می‌توانند آثار الگویی و برتر خود در بخش‌های مختلف اعم از آموزشی، فرهنگی، هنری، علمی، اقتصادی و محرومیت‌زدایی و سایر بخش‌های تخصصی را به جشنواره خدمت ارسال کنند.

صالحی در ادامه به فعالیت بیش از ۱۵ هزار خادمیار افتخاری در استان مازندران اشاره کرد و گفت: این خادمیاران از طریق ۲۵۹ کانون تخصصی و ۲۴۶ کانون محلی به محرومین و نیازمندان استان خدمت‌رسانی می‌کنند.

مسئول جشنواره خدمت دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان مازندران با تاکید بر اینکه تمامی فعالیت‌های محرومیت‌زدایی خادمیاران استان با محوریت ترویج سیره حضرت ثامن الحجج(ع) انجام می‌گیرد، افزود: در این راستا خادمیاران افتخاری امام رضا(ع) با تولید و توزیع ماسک و اقلام بهداشتی و گندزدایی اماکن عمومی شهرها و روستاهای مازندران مشغول مبارزه با کرونا هستند.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *