پنجشنبه 09 فروردین 1403 - Thursday 28 March 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / توزیع بیش از 35000 پرس غذای متبرک در روستاهای کم برخوردار استان خراسان رضوی ( عکس از محمد سعید سعیدی )

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / توزیع بیش از 35000 پرس غذای متبرک در روستاهای کم برخوردار استان خراسان رضوی ( عکس از محمد سعید سعیدی )
مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان خراسان رضوی، از توزیع بیش از 35 هزار پرس غذای متبرک رضوی در روستاهای کم برخوردار استان خراسان رضوی خبر داد.

امین بهنام در گفت‌وگویی اظهار کرد: با عنایت امام رضا(ع) و دستور تولیت آستان قدس رضوی به صورت روزانه بیش از یک هزار پرس غذای متبرک حضرت رضا(ع) برای مردم مناطق و روستاهای کم برخوردار استان خراسان رضوی َطبخ و توزیع می‌شود.
وی با اشاره به اینکه این طرح به همت دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان خراسان رضوی و با همکاری خادمیاران رضوی از اسفند ماه سال 98 آغاز شده است، اظهار کرد: شناسایی مناطق کم برخوردار و اطلاعات آمار خانواده‌های ساکن در هر روستا توسط تیم پیشرو دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان متشکل از خادمیاران رضوی صورت می گیرد.
مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان خراسان رضوی با بیان اینکه حمل، بارگیری و توزیع غذا در هر شهرستان با نظارت و پشتیبانی این دفتر نمایندگی صورت می‌گیرد، افزود: خدام روز توزیع غذای متبرک امام رضا(ع) با حضور در مناطق مورد هدف به صورت خانه به خانه با رعایت کامل اصول و موازین بهداشتی غذای متبرک رضوی را به صورت یک بسته تحویل هر خانوار می‌دهند.
بهنام اضافه کرد: امروز 10 فروردین ماه همزمان با روز ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع)، به همت دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان خراسان رضوی؛ بیش از 1000 پرس غذای متبرک حضرت رضا(ع) در روستاهای کم برخوردار قنداب، حکیم آباد و چشمه از توابع شهرستان فریمان با رعایت کامل اصول و موازین بهداشتی توزیع شد و مقرر شد که فردا 11 فروردین ماه توزیع غذای متبرک رضوی در شهرستان سبزوار انجام شود.
وی خاطرنشان کرد: تا کنون بیش از 35 هزار پرس غذای متبرک حضرت رضا(ع) در توابع شهرستان‌های استان خراسان رضوی توزیع شده است و این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان به همین منوال دادمه خواهد داشت و طی این دوره زمانی پیش بینی می‌شود که بیش از 60 هزار پرس غذای متبرک رضوی میان نیازمندان و افراد بی‌بضاعت روستاهای کم برخوردار استان خراسان رضوی توزیع شود.
مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان خراسان رضوی در بخش دیگر از سخنانش به طرح “عیادت از بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌های شهرستان‌های استان خراسان رضوی” اشاره و بیان کرد: خادمان بارگاه منور حضرت رضا(ع) و خادمیاران رضوی در قالب این طرح، با همراه داشتن پرچم متبرک حرم حضرت رضا(ع) با هدف دلجویی از بیماران و عرض خداقوت به کادر پزشکی و درمانی همراه با توزیع غذای حضرت و بسته‌های متبرک در بیمارستان‌های دارای بیماران کرونایی حضور پیدا می‌کنند.
بهنام عنوان کرد: تا کنون در قالب این طرح جمعی از خدام حضرت رضا(ع) در بیمارستان‌های کرونایی شهرستان‌های تربت حیدریه، تربت جام، فریمان، نیشابور، چناران و قوچان برای دلجویی و عیادت از کادر پزشکی و درمانی و بیماران کرونایی حضور یافته‌اند.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *