پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403 - Thursday 25 April 2024

اخبار داغ

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / خادمیاران رضوی در کنار بسیجیان به یاری سیل‌زدگان زهکلوت شتافتند

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / خادمیاران رضوی در کنار بسیجیان به یاری سیل‌زدگان زهکلوت شتافتند
خادمیاران رضوی شهرستان جیرفت در کنار بسیجیان اقلام غذایی را برای سیل‌زدگان زهکلوت بسته‌بندی و ارسال کردند.

 حجت الاسلام محمدرضا شهدادی؛ مدیر کانون مرکزی خادمیاران رضوی ضمن گرامیداشت ۱۲ فروردین گفت: این روز بزرگ نقطه عطفی در تاریخ ایران اسلامی است، روزی که ملت ایران اسلامی با رأی قاطع خود نظام اسلامی مبتنی بر نظریه ولایت فقیه را برگزید و بر حکومت طاغوت خط بطلان کشید.

وی اظهار کرد: مردمی که امروزه دچار مشکل شده‌اند همان افرادی هستند که در ۱۲فرودین به جمهوری اسلامی آری گفتند و امروز نوبت ماست تا به آنها خدمت‌رسانی کنیم.

حجت الاسلام شهدادی در ادامه گفت: با توجه به بارش‌های اخیر و طغیان رودخانه‌های فصلی جنوب کرمان، مردمان نجیب و شریف زهکلوت دچار مشکلاتی شده‌اند که خادمیاران رضوی شهرستان جیرفت از روزهای نخست، کمک به سیل زدگان در کنار سپاهیان و بسیجیانی که در حسینیه شهداء کار بسته‌بندی و ارسال اقلام را انجام می‌دهند، حضور یافته و فعالیت دارند.

وی تاکید کرد: همچنین کمک‌های نقدی و غیر نقدی خادمیاران و خیرین شامل ۱۰۰۰ روغن یک لیتری تحویل سپاه پاسداران شهرستان شد تا برای سیل زدگان ارسال شود.

گفتنی است، تاکنون ۲ هزار بسته شامل حبوبات، روغن، مواد شوینده، مواد بهداشتی، آرد، پتو، موکت به سیل‌زدگان ریگان و زهکلوت ارسال شده و ۴ هزار بسته دیگر شامل لوازم خانگی، پتو و موکت نیز برای بسته‌بندی در دست اقدام است.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *