پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403 - Thursday 25 April 2024

اخبار داغ

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / برگزاری 35 نمایشگاه در بخش‌های مختلف داخلی و خارجی طی سال گذشته (عکس از ایمان جنتی )

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / برگزاری 35 نمایشگاه در بخش‌های مختلف داخلی و خارجی طی سال گذشته (عکس از ایمان جنتی )
مرکز نمایشگاه‌ها و همایش‌های آستان قدس رضوی طی سال گذشته موفق به برگزاری 35 نمایشگاه مختلف در سه بخش داخلی، سطح شهر و خارج از کشور شده است.

 از میان این نمایشگاه ها 12 نمایشگاه در مرکز نمایشگاه‌ها و همایش‌های آستان قدس، 22 نمایشگاه در سطح شهر مشهد و یک نمایشگاه نیز در خارج از کشور برگزار شده است.
این مرکز همچنین در برگزاری برخی از نمایشگاه‌ها مشارکت داشته است که از جمله آن می‌توان به همایش تجلیل از واقفان و ناذران آستان قدس رضوی، بیستمین نمایشگاه گرامیداشت هفته پژوهش، نمایشگاه جنبی همایش فعالان مهدوی، نمایشگاه جنبی همایش نخستین عهدواره ملی نهضت اجتماعی جوانان، جشنواره و نمایشگاه فرهنگی سرزمین پاکان، آیین نخستین سالگرد تاسیس سامانه پاسخگویی ملی 138، تجهیز غرفه دانشگاه علوم اسلامی رضوی در نمایشگاه کتاب، تجهیز غرفه موسسه رسانه‌های نوین در نمایشگاه رسانه های دیجیتال  و… اشاره کرد.
برگزاری نمایشگاهی با عنوان «من الغریب الی الشهید» در شهر ناصریه کشور عراق، نمایشگاه اقدامات سه ساله آستان قدس رضوی با هدف معرفی فعالیت‌ها و ارائه دستاوردهای آستان قدس رضوی، نمایشگاه و فروشگاه کتاب، برپایی نخستین نمایشگاه دستاوردها و توانمندیهای قرآنی آستان قدس رضوی، برپایی نمایشگاه عکس مهر رضوی در دهه کرامت، برپایی پنجمین نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانی اسلامی، برگزاری نمایشگاه وقف حیات جاودانه نیز از دیگر اقدامات یک ساله این مرکز است.

 

نشست های هم‌اندیشی روابط عمومی آستان قدس رضوی
امروزه ارتباطات نقش بسیار مهمی در پیشبرد اهداف یک سازمان ایفاء می‌کند و بهبود کیفی و کمی فعالیت های سازمان‌ها به جامعه و بهره‌گیری از امکانات و قابلیت‌های اجتماع و مشارکت عمومی افراد از جمله کارکردهای آن است. از این رو روابط عمومی ها که حلقه ارتباط سازمان ها با جامعه هستند می توانند نقشی بسیار اساسی را عهده دار شوند. در این راستا اداره امور نمایشگاه‌ها و همایش‌های آستان قدس رضوی اقدام به برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی و هم‌افزایی روابط عمومی‌های آستان قدس رضوی کرده است تا از این طریق با موسسات و شرکت‌های تابعه آستان قدس رضوی ارتباط برقرار کند و از نظرات، پیشنهادات و انتقادات آنها نیز بهره مند شود همچنین زمینه را برای پیدایش، ایجاد تعامل و همکاری بیشتر روابط عمومی های آستان قدس رضوی با یکدیگر فراهم آورد.
برپایی پایگاه‌های پایش سلامت زائر در مبادی ورودی حرم مطهر رضوی، استمرار برگزاری شهربازی معارفی، برگزاری مراسم جشن میلاد حضرت زهرا(س) و مراسم اهدای 300 سری جهیزیه به نوعروسان مشهدی و مشارکت در برگزاری مراسم اهدای 730 سری جهیزیه به زوجین مناطق مرزی، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان، برگزاری بیش از 160 همایش، افتتاحیه و مراسم در مرکز نمایشگاه ها و همایش ها، برگزاری نمایشگاه «حرم مطهر رضوی کانون انقلاب اسلامی در مشهد مقدس» در روز 22 بهمن در تهران را می‌توان از دیگر اقدامات مرکز نمایشگاه های آستان قدس رضوی برشمرد.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *