جمعه 10 فروردین 1403 - Friday 29 March 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / ضدعفونی اماکن عمومی و معابر اصلی شهر بافت برای مقابله با بیماری کرونا

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / ضدعفونی اماکن عمومی و معابر اصلی شهر بافت برای مقابله با بیماری کرونا
خادم‌یاران رضوی شهرستان بافت استان کرمان به منظور خدمت‌رسانی به نیازمندان و همراهی با جامعه در اقدامی خودجوش و مردمی، اماکن عمومی و معابر اصلی شهر را برای مقابله با بیماری کرونا ضدعفونی کردند.

 کوروش خیاطی؛ مسئول کانون مرکزی خادم‌یاران رضوی شهرستان بافت گفت: خادم‌یاران این شهرستان با تأسی به سیره ائمه اطهار(ع)، خصوصا امام رئوف و تأکید رهبر معظم انقلاب، خدمت به محرومان و نیازمندان را اولویت اصلی خود می‌دانند.
وی افزود:  به همت خادم‌یاران رضوی و مشارکت مردم و خیرین شهرستان بافت، 51 بسته غذایی و بهداشتی به ارزش 85 میلیون ریال میان نیازمندان و محرومین این شهرستان توزیع شد.
مسئول کانون مرکزی خادمیاران رضوی شهرستان بافت افزود: خدمتگزاری به محرومان و نیازمندان و مردم جامعه، حد و مرزی ندارد و فرصتی برای خودسازی است. از این رو خادم‌یاران این شهرستان در تمام صحنه‌ها، خصوصا در عرصه کنونی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت مردم حضور خواهند داشت.
وی یادآور شد‌: خادم‌یاران کانون‌های محلی شهرستان بافت طی 72 ساعت با هدف همراهی با پزشکان و خدمت به همشهریان شریف خود به وسیله یک دستگاه سمپاش موتوری ۱۰۰ لیتری و سه دستگاه کوله‌ای بیست لیتری کلیه کوچه‌ها، معابر و خیابان‌های اصلی شهر را گندزدایی و ضدعفونی کردند.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *