پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403 - Thursday 25 April 2024

اخبار داغ

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / نسیم روح‌نواز رضوی به بیمارستان ولیعصر (عج) استان زنجان رسید

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / نسیم روح‌نواز رضوی به بیمارستان ولیعصر (عج) استان زنجان رسید
آیین «نسیم مهر رضوی» در بیمارستان ولیعصر‌(عج) استان زنجان برپا شد.

در این مراسم خادم‌یاران رضوی، ضمن مدیحه‌سرایی در وصف امام هشتم، همراه با پرچم متبرک حرم علی‌بن موسی‌الرضا علیه‌السلام پیام سلامتی را برای بیماران و کادر درمانی که در صف مقابله با بیماری کرونا هستند به ارمغان آوردند.
در این مراسم، امرالله حسنی، مدیر نمایندگی دفتر آستان قدس رضوی استان زنجان ضمن قدردانی از زحمات شبانه‌روزی پزشکان، پرستاران و کادر درمانی گفت: باید به شما مدافعان سلامت خدا قوت جانانه گفت که مانند دوران جنگ تحمیلی جان خود را در کف دست قرار داده‌اید و در دشوارترین شرایط موجود، مقابل این ویروس ناخوانده ایستاده‌اید.
حسنی خاطرنشان کرد‌: با لطف خدا و عنایت آقا امام رضا(ع) و تلاش کادر درمانی بیمارستان، انشاءالله بیماران کرونایی هر چه سریع‌تر بهبودی خود را به دست خواهند آورد.
دکتر قزلباش رئیس بیمارستان ولیعصر‌(عج) نیز در این دیدار گفت: تمامی پرسنل این بیمارستان در بخش ویژه بیماران کرونایی، داوطلبانه و با تمام قدرت خدمت می‌کنند و ما اکنون افرادی را داریم که حتی وقت سر زدن به خانواده خود را ندارند و شبانه‌روز در محل کار خود هستند.
وی افزود: همت والای مردم شریف زنجان و همکاری آنان ما را دلگرم می‌کند.
در ادامه این مراسم، مدح حضرت علی‌بن موسی‌الرضا‌(‌ع‌) توسط یکی از خادم‌یاران رضوی حال و هوای دیگری به بخش ویژه بیماران کرونایی داد و تبرکاتی از جمله غذای حضرتی‌ به تعداد 400 پرس‌، نمک و… بین کادر درمانی و بیماران این بخش توزیع شد.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *