سه شنبه 04 اردیبهشت 1403 - Tuesday 23 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / مشارکت بیش از صدهزار نفر در ختم‌های قرآنی میلاد حضرت علی‌اکبر(ع)

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / مشارکت بیش از صدهزار نفر در ختم‌های قرآنی میلاد حضرت علی‌اکبر(ع)
رئیس اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی از مشارکت بیش از صدهزار نفر از دلدادگان خاندان عصمت و طهارت(ع) در ختم‌های قرآنی روز میلاد با سعادت حضرت علی اکبر(ع) حرم مطهر رضوی به صورت مجازی خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی شجاع در گفتگویی گفت: همزمان با یازدهمین روز از ماه شعبان‌المعظم که مصادف با فرخنده میلاد حضرت علی‌اکبر(ع) بود، هزار و 521 نفر از طریق فضای مجازی در ختم‌های قرآنی حرم مطهر رضوی مشارکت کردند.
وی تصریح کرد: این افراد با فعالیت واحد ختم تلاوت نور اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی و از طریق طرح قرآنی«یا ضامن آهو»(رابطین حرم مطهر رضوی) این واحد قرآنی در فضای مجازی برای انجام ختم‌های قرآنی، ادعیه و زیارت این روز ثبت‌نام و اعلام آمادگی کردند.
شجاع افزود: در شب و روز میلاد حضرت علی‌اکبر(ع) شرکت کنندگان در طرح ختومات قرآنی از سراسر کشور، برای انجام هزار و 508 ختم قرآن کریم و 5 میلیون و 888 هزار و 649 ختم‌سوره‌های این کتاب آسمانی اعلام آمادگی کردند.
وی اظهار کرد: در این روز همچنین 98 میلیون و 282 هزار و 275 ختم صلوات، یک میلیون و 766 هزار و 907 ختم صلوات خاصه امام رضا(ع) و 590 هزار و 649 ختم زیارات مختلف توسط اعضای مجموعه یاضامن آهو در سراسر کشور انجام شد.
رئیس اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در ختومات قرآنی واحد ختم تلاوت نور حرم مطهر رضوی می‌توانند از طریق فضای مجازی در پیام‌رسان‌ ایتا به آدرس (@yazamenahoo_8) و در پیام رسان سروش به آدرس (@yazamenahoo_88) به مجموعه «یاضامن آهو» (رابطین حرم مطهر رضوی) مراجعه و برای انجام این ختومات ثبت نام و اعلام آمادگی کنند.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *