جمعه 10 فروردین 1403 - Friday 29 March 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / توزیع ۱۰ هزار پرس غذای متبرک رضوی در بیمارستان‌های استان اصفهان

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / توزیع ۱۰ هزار پرس غذای متبرک رضوی در بیمارستان‌های استان اصفهان
خادمیاران رضوی بیش از 10 هزار پرس غذای گرم را در بیمارستان‌ها و مراکز درگیر با ویروس کرونا توزیع کردند.

رئیس دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی دراستان اصفهان در گفتگویی گفت: به همت دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در این استان، بیش از 100 خادمیار 10 هزار پرس غذا پخت، بسته بندی و با برچسب «نسیم مهر رضوی» توزیع کردند.

سیدرضا مرتضوی افزود: این غذاها با رعایت کامل موازین بهداشتی به وسیله خادمیاران رضوی آماده و در مراکز درگیر با ویروس کرونا همچنین بین گروه‌های جهادی  که در ضدعفونی شهر همکاری می کنند و خبرنگارانی که در کنار کادر درمان اطلاع رسانی می کنند توزیع شد .

وی با اشاره اینکه تاکنون بیش از 25 هزار پرس غذای گرم با همراهی و همدلی خیران در بیمارستان‌های استان اصفهان توزیع شده گفت: بسته‌های متبرک رضوی برای توزیع در مراکز درمانی، بیمارستان‌ها و مساجد مناطق ارسال شده تا از جهادگران خط مقدم مبارزه با کرونا و بیماران درگیر با این ویروس و خبرنگاران پرتلاش و کارکنانی که ضدعفونی شهر را بر عهده دارند تقدیر و نجلیل کنند.

آیت الله سید ابوالحسن مهدوی، امام جمعه موقت اصفهان و نماینده مجلس خبرگان رهبری با حضور در این آیین معنوی ضمن تقدیر از این حرکت جهادی گفت: امسال خیران و نیکوکاران اصفهانی در راستای کمک به نیازمندان و فقرا اقدامات بسیار ارزشمندی انجام دادند .

در این مراسم خادمان سلطان خراسان با سر دادن ندای رضا رضا و قرائت صلوات خاصه امام رضا(ع) برای تعجیل در امر فدرج دعا کردند.

خادمان رضوی همچنین با حضور در خیابان چهارباغ غذای تبرکی را در آیینی معنوی و همراه با قرائت صلوات خاصه امام رضا(ع) و دعای فرج بین کارگرانی که مشغول ضدعفونی شهربودند توزیع کردند.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *