پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403 - Thursday 25 April 2024

اخبار داغ

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / مشارکت ۱۱۵ کانون خادمیاری خراسان جنوبی در رزمایش «کمک مومنانه»

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / مشارکت ۱۱۵ کانون خادمیاری خراسان جنوبی در رزمایش «کمک مومنانه»

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان جنوبی اظهار کرد: در لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری برای حضور در رزمایش «کمک مومنانه»، تعداد ۹۰ کانون محله‌ای و ۲۵ کانون تخصصی خادمیاری رضوی در خراسان جنوبی برای افزایش روند خدمت‌رسانی‌ به نیازمندان پای کار می‌آیند.

 محمد علی ابراهیمی در این رابطه گفت: از ابتدای شیوع کرونا در استان تاکنون خادمیاران رضوی اقداماتی چشمگیری انجام داده اند به طوری که در این مدت 280 بسته غذایی توسط خادمیاران رضوی کانون حمایت و کانون‌های محله ای در بیرجند توزیع شده است.

وی ارزش ریالی هر بسته غذایی را بین 150 تا 200 هزار تومان برآورد کرد و افزود: همچنین با مدیریت تولیت آستان قدس رضوی و بنیاد کرامت امام رضا(ع) یک هزار و 500 غذای متبرک رضوی در قالب طرح «نسیم مهر رضوی» در بیمارستان‌ ولی عصر(عج) و سایر شهرستان‌های درگیر با بیماری کرونا توزیع  و در حاشیه این مراسم نیز از پزشکان و کادر درمانی بیمارستان‌های مرتبط با کرونا در سطح استان خراسان جنوبی قدردانی شد.

ابراهیمی تصریح کرد: امروز نیز خادمیاران رضوی با حضور در بیمارستان طبس ضمن توزیع بسته‌های متبرک اقدام به توزیع 150 پرس غذای متبرک بین بیماران و مدافعان سلامت کردند.

وی با تاکید بر اینکه خادمیاران خراسان جنوبی در راستای مبارزه با کرونا نسبت به ضدعفونی و گندزدایی معابر و اماکن عمومی اقدامات بی نظیری انجام دادند، عنوان کرد: در این مدت 32 گروه جهادی از خادمیاران رضوی با مشارکت بسیج و هیأت مذهبی در این زمینه مشغول فعالیت هستند.

ابراهیمی بیان کرد: همچنین خادمیاران رضوی به صورت خودجوش نسبت به دوخت ماسک در دو کارگاه‌ تولید ماسک اقدام کرده‌اند و برخی از خادمیاران نیز در مناز برای تولید ماسک همکاری دارند.

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه شیوع ویروس کرونا موجب شده تا مردم برای اهدای خون به مراکز انتقال خون مراجعه کمتری داشته باشند، گفت: با توجه به شرایط خاص پیش آمده، گروهی از خادمیاران رضوی شهر فردوس در اقدامی خداپسندانه با اهدای خون به کمک بیماران شتافتند.

ابراهیمی با تاکید بر ضرورت خدمت‌رسانی به محرومان در ایام کرونا، گفت: در لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش مواسات و کمک مومنانه، تعداد 90 کانون محله‌ای و 25 کانون تخصصی خادمیاری رضوی در خراسان جنوبی با محوریت مساجد و با همکاری سایر سازمان‌ها در آستانه ماه مبارک رمضان برای افزایش روند خدمت‌رسانی‌ و رسیدگی‌ به نیازمندان پای کار می‌آیند.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *