شنبه 01 اردیبهشت 1403 - Saturday 20 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / اجرای طرح «نسیم مهر رضوی» در بیمارستان فاطمه الزهرا(س) شهرستان مهر

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / اجرای طرح «نسیم مهر رضوی» در بیمارستان فاطمه الزهرا(س) شهرستان مهر
خادمیاران رضوی شهرستان مهر استان فارس، ۱۳۰ پرس غذای متبرک و ۵۰ بسته تبرکی را بین بیماران و کادر درمانی در بیمارستان فاطمه الزهرا(س) توزیع کردند.

 در حاشیه اجرای این مراسم، محمد فرزانه؛ مدیر کانون‌ رضوی شهرستان، ضمن قدردانی از خدمات شایسته مدافعان سلامت گفت: امروزه جبهه سلامت، جبهه دیگری از جنگ است و مدافعان سلامت در خط مقدم این جنگ قرار دارند و قطعا امام رضا(ع) نگاه و عنایت ویژه‌ای به شما داشته که امروز مهمان این خوان بابرکت شده‌اید.

فرزانه با بیان اینکه مدافعان سلامت رسالتی سنگین به عهده دارند و ملت و مسئولان قدردان زحمات و خدمات شما هستند، افزود: خدمت شما یک کار جهادی است و هیچگاه صبر و استقامت، پایداری، گذشت و فداکاری شما در این روزهای سخت فراموش نخواهد شد.

در ادامه برنامه خادمیاران رضوی با حمل پرچم متبرک امام رضا(ع) فضای بیمارستان را با مولودی خوانی معنوی کردند و با اهداء لوح تقدیر و بسته‌‌های فرهنگی متبرک شامل نمک‌، نبات و گلاب آستان قدس رضوی از پزشکان، پرستاران و کادر درمانی این بیمارستان تقدیر کردند.

در این مراسم همچنین برای برچیده شدن بیماری کرونا از جهان به ویژه ایران اسلامی دعا کردند و تمامی کادر درمانی و بیماران این بیمارستان در شهرستان مهر از یک وعده غذای متبرک حضرتی بهره‌‌مند شدند.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *