چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 - Wednesday 24 April 2024

اخبار داغ

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / ارائه آموزش‌های هنری به خانواده‌ها توسط خادمیاران کاشانی در ایام کرونا

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / ارائه آموزش‌های هنری به خانواده‌ها توسط خادمیاران کاشانی در ایام کرونا
کانون خادمیاری خانواده دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در شهرستان کاشان با همکاری بنیاد حامیان خانواده، برای مقابله با تهدید کرونا و تبدیل فرصت در خانه بمانیم مطالب فرهنگی و هنری را در قالب کانال «حسینیه و منبر مجازی» به بانوان این شهرستان آموزش می‌دهند.

 کانون خادمیاری خانواده دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در شهرستان کاشان به منظور استفاده هرچه بهتر خانواده از این ایام، اقدام به راه‌اندازی کانال «حسینیه و منبر مجازی در منازل» برای بانوان در بستر موجود فضای مجازی و ارائه مطالب ناب همسرداری، رمان، اجرای مسابقه و تماشای رایگان فیلم‌های جشنواره عمار کرده است.

راه اندازی گروه همسرانه با موضوع روابط زناشویی ویژه بانوان، ارائه مطالب مخصوص همسران، امکان پرسیدن سوالات و دریافت پاسخ از بانوان مبلغه، ایجاد کانال ویژه آقایان با موضوع روابط زناشویی و حضور اساتید برجسته، امکان پرسش از ادمین و دریافت پاسخ در کانال از دیگر اقدامات بنیاد حامیان خانواده کاشان با همکاری خادمیاران امور بانوان و خانواده دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کاشان است.

همچنین، ارایه مطالب جذاب دخترانه، اجرای مسابقه از مطالب گروه، حضور کارشناسان متخصص نوجوان و جوان در گروه، امکان پرسش و پاسخ اعضای گروه در قالب گروه «فیروزه نشان‌ها» ویژه نوجوانان و جوانان دختر در این حسینیه و منبر مجازی از دیگر اقدامات خادمیاران در ایام قرنطینه خانواده‌ها در منازل و مقابله با کرونا است.

افزون بر این خدمات موسسه خیریه فضل (صندوق نیکوکاری کوثر) نیز با همکاری خادمیاران امور بانوان و خانواده دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کاشان اقدام به شناسایی خانواده‌های نیازمند، اهدای پک‌های بهداشتی ضدعفونی کننده و توزیع بسته مواد غذایی را با عنوان «دست‌های مهربانی» کرده است.

راه‌اندازی گروه هوش اقتصادی با موضوعات «چگونه طرز فکر ثروت ساز داشته باشیم؟»، «چگونه خلاقانه فکر کنیم و عمل کنیم؟»، «آشنایی با زندگی افراد موفق و پولساز؟» و «راهکارهایی برای حل مشکلات مالی» از دیگر اقدامات این حسینیه و منبر مجازی است.

شایان ذکر است، روزانه ۵۰ نفر از بانوان خادمیار رضوی، بنیاد حامیان خانواده کاشان و سایر اقشار بانوان این شهرستان بسته‌های مواد ضدعفونی کننده، ماسک و دستکش را تهیه می‌کنند به طوری که تاکنون ۷۰ هزار بسته توزیع شده است و ۷ هزار ماسک و گان نیز تولید کرده‌اند.

منبع : آستان نیوز، تصویر از ” رواپرس “

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *