جمعه 10 فروردین 1403 - Friday 29 March 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / مسابقه فرهنگی «گذرنامه بهشت» برگزار می‌شود ( عکس از محمد جواد مشهدی )

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / مسابقه فرهنگی «گذرنامه بهشت» برگزار می‌شود ( عکس از محمد جواد مشهدی )
به همت معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی مسابقه فرهنگی «گذرنامه بهشت» برگزار می‌شود.

این مسابقه با رویکرد آشنایی مخاطبین با فلسفه نماز و آداب اقامه این فریضه الهی به همت اداره تولیدات فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی طراحی شده و با محوریت آستان مقدس امام مهربانی‌ها برگزار می‌شود.
سوالات اين مسابقه فرهنگی برگرفته از کتاب «گذرنامه بهشت» از مجموعه محصولات فرهنگی اداره تولیدات در قالب پرسش‌های چهارگزینه‌ای تهیه و دراختیار علاقمندان گذاشته شده است.
مهلت شرکت در مسابقه «گذرنامه بهشت» یک ماه پس از دریافت کتاب مذکور می‌باشد. قرعه‌کشی از بین پاسخ‌های صحیح به صورت روزانه انجام می‌شود و نتیجه آن از طریق سامانه پیامکی 3000802222 به اطلاع برندگان می‌رسد.
همچنین برگزیدگان این مسابقه از جوایز فرهنگی و متبرک آستان قدس رضوی بهره مند خواهند شد.
علاقمندان می‌توانند پس از دریافت مطالب از روش‌های دانلود رايگان از طريق مراجعه به سايت حرم مطهر رضوي به آدرس haram.razavi.ir (بخش مسابقات)، دانلود رايگان از طريق مراجعه به سايت رسمي ارائه محصولات فرهنگي حرم مطهر امام رضا عليهالسلام به آدرسarchive.razavi.ir، دانلود رايگان از طريق مراجعه به كانال توليدات فرهنگي حرم مطهر رضوي در تمامي پيامرسانهاي ايراني به آدرس  @razavi_tvو دانلود رايگان از طريق مراجعه به بخش (انتشارات زائررضوي) درنرم افزار موبايلي طاقچه و مطالعه آن در مسابقه مذکور شرکت کنند و  با ارسال پاسخنامه به سامانه پیامکی یکی از برندگان این مسابقه باشند.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *