جمعه 10 فروردین 1403 - Friday 29 March 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / تولید و بسته‌بندی1000 بسته معیشتی توسط خادمیاران رضوی در منطقه شش تهران

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / تولید و بسته‌بندی1000 بسته معیشتی توسط خادمیاران رضوی در منطقه شش تهران
در آستانه فرارسیدن ماه مبارک رمضان و به همت شهرداری منطقه شش تهران و خادمیاران آستان قدس رضوی، 1000 بسته معیشتی برای خانواده‌های نیازمند تهیه و تولید شد.

تورج فرهادی شهردار منطقه شش تهران در گفتگویی اظهار کرد: در آستانه فرارسیدن ماه مبارک رمضان و به همت خیرین، نمایندگان مردم و شورایاران برای 1000 خانواده منطقه که شرایط زندگی آنها به علت شیوع کرونا دچار مشکل شده است بسته‌های معیشتی تهیه و توزیع شد.

 وی افزود: پیرو دستور مقام معظم رهبری مبنی بر شرکت در رزمایش نیکوکاری و همدلی برای کمک به نیازمندان در صدد برآمدیم تا با همدلی و همراهی تا سهمی کوچک در این امر داشته باشیم.

فرهادی بیان کرد: خادمان گرامی حضرت امام رضا(ع) هم برای متبرک کردن این هدایا در کنار ما حضور داشتند و زحمت بسیاری کشیدند که ان شاالله مایه خیر و برکت برای افرادی که از آن استفاده می‌کنند و همه ما باشد.

وی ادامه داد: این بسته‌ها شامل مواد غذایی از قبیل چای، خرما، روغن، پنیر، رب، ماکارانی، حبوبات، ماسک و … است که عصر روز دوشنبه بین خانواده‌های نیازمند منطقه شش تهران توزیع و کلیه بسته‌ها با یک بسته نمک متبرک شد.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *