پنجشنبه 30 فروردین 1403 - Thursday 18 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / طرح سه شنبه‌های مهدوی زمینه‌ای برای تربیت نسل مهدوی است

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / طرح سه شنبه‌های مهدوی زمینه‌ای برای تربیت نسل مهدوی است
مدیر دفتر آستان قدس رضوی استان اردبیل اظهار کرد: طرح سه شنبه‌های مهدوی فرصت مناسب و شایسته‌ای برای جوانان است تا خود را برای یک جامعه مهدوی آماده کنند.

 حجت الاسلام اکبر قیامی شامگاه امروز در بازدید از فعالیت جوانان در محل مهدیه شهرستان اردبیل با تجلیل از جوانان فعال این طرح جامع در قرارگاه فاطمه الزهرا(س) اردبیل اظهار کرد: فعالیت جوانان در راستای فراهم کردن عصر ظهور منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) امر مهم و شایسته‌ای است که طرح سه شنبه‌های مهدوی یکی از این فعالیت‌های ارزشمند جوانان در این قرارگاه است.

حجت الاسلام قیامی با اشاره به فعالیت خودجوش و ابتکاری جوانان در طول ایام شیوع ویروس کرونا افزود: این جوانان با همکاری خیرین استان به صورت شبانه‌روزی اقدام به تهیه و تولید ماسک و اقلام بهداشتی کردند که این یک فعالیت ارزشمندی است که امیدواریم این حرکت‌های انقلابی، جهادی، مومنانه و بسیجی وار در جامعه الگو سازی و ترویج یابد.

وی با اعلام آمادگی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در حمایت از فعالیت‌های این جوانان در زمینه‌های مختلف فرهنگی، مذهبی، قرآنی و محرومیت زدایی اضافه کرد: امروز همگان وظیفه داریم تا با همکاری و مشارکت تمامی نهادها و سازمان‌ها علاوه بر اینکه از جوانان حمایت کنیم از ظرفیت و انرژی مضاعف این عزیزان در بهبود هرچه بیشتر عرصه‌های مختلف جامعه بهره‌گیری کنیم.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *