پنجشنبه 09 فروردین 1403 - Thursday 28 March 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / تداوم خدمت‌رسانی خادمیاران گیلانی علیه کرونا

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / تداوم خدمت‌رسانی خادمیاران گیلانی علیه کرونا
با گذشت بیش از دو ماه از شیوع ویروس کرونا در گیلان مردم گیلان هنوز دچار مشکلات اقتصادی هستند و در این بین آستان قدس رضوی با مشارکت خیرین گیلانی در کنار خانواده‌ها و افراد آسیب‌ دیده از کرونا بوده است.

دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در گیلان در این ایام توجه ویژه‌ای به محرومان دارد و به طوری که بیش از ۵ هزار بسته مواد ضدعفونی و بالغ بر  ۱۰ هزار ماسک با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در مناطق حاشیه‌ و مرکز شهر رشت توزیع شده است.

در آستانه عید نوروز نیز تهیه و بسته‌بندی ۵ هزار بسته معیشتی شامل اقلام غذایی، بهداشتی و فرهنگی به منظور توزیع در مناطق حاشیه شهر رشت در دستور کار آستان قدس رضوی در گیلان قرار گرفت.

با آغاز ماه مبارک رمضان توزیع هزاران بسته کمک‌معیشتی دیگر برای کمک به محرومان حاشیه شهر رشت تهیه، بسته‌بندی و توزیع هزاران بسته کمک‌ معیشتی برای محرومان کل استان در دستور کار قرار گرفت.

تجلیل از مجاهدت‌های کادر درمانی و دلجویی از بیماران در بیمارستان‌هایی که میزبان بیماران مبتلایان به کرونا هستند نیز در دستور کار دفتر آستان قدس رضوی در گیلان قرار گرفت که در قالب این طرح، ضمن تقدیر از خانواده‌های معظم شهدای مدافع سلامت، اطعام در همه بیمارستانهای درگیر کرونا با ۵ هزار وعده غذای متبرک و اهدای ۵ هزار بسته تبرکی ویژه کادر درمانی با مشارکت خادمان و خادمیاران رضوی در استان در حال انجام است.

لازم به ذکر است، خادمیاران رضوی در گیلان خدمات متنوعی از جمله توزیع بسته‌های معیشتی بین مناطق محروم، توزیع غذای گرم در بیمارستان‌ها، تولید مواد ضدعفونی و ماسک، ضدعفونی معابر و اماکن عمومی را تاکنون انجام داده‌اند.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *