پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403 - Thursday 25 April 2024

اخبار داغ

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / پویش «آقا سلام با شما خوشیم» ویژه زوجین جوان

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / پویش «آقا سلام با شما خوشیم» ویژه زوجین جوان
سرپرست مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی گفت: پویش «آقا سلام با شما خوشیم» ویژه برنامه بهار 1399 سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی با محوریت طرح «زندگی به سبک رضوی» در حال برگزاری است.

فاطمه دژبرد درباره پویش «آقا سلام با شما خوشیم» در گفت‌وگویی؛ گفت: با توجه به شرایط کنونی و به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و حفظ سلامتی زوجین تمام فعالیت طرح «زندگی به سبک رضوی» بصورت مجازی و در راستای تحقق اهداف تاسیسی این طرح ملی اجرا می‌شود.
وی، تصریح کرد: در همین راستا در طرح «آقا سلام با شما خوشیم» پویش‌هایی طراحی شده و برای زوجین شرکت کننده در طرح«زندگی به سبک رضوی» اجرا خواهخد شد. این پویش‌ها با عناوینی همچون عبادات جمعی خانوادگی؛ «#مثل مسجد»، کتاب و کتابخوانی؛ «#بهار خوان»، سرگرمی‌های سالم و شادی‌بخش خانوادگی؛ «#به وقت لبخند» در راستای ایجاد فضایی شاد در خانه‌های زوجین اجرا خواهد شد.
دژبرد با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی دو پویش «به توان مهربانی» و «خانه ات آباد» ذیل پویش «آقا سلام با شما خوشیم» با همکاری سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی و مرکز امور بانوان و خانواده این آستان مقدس از دیگر طرح‌های در نظر گرفته شده برای زوجین است،گفت: انجام فعالیت‌های مجازی ویژه زوجین شرکت کننده در طرح «زندگی به سبک رضوی» و اجرای طرح «خانه‌های مهدوی» با رویکرد ترویج صله‌رحم با اعضای خانواده و دوستان از دیگر برنامه‌های اجرایی می‌باشد.
وی با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار به این پویش تا 20 اردیبهشت (روز میلاد امام حسن مجتبی علیه‌السلام‌‌) می‌باشد، گفت: 88 جایزه ویژه به اضافه 888 جایزه نفیس دیگر از جمله جوایز تدارک دیده شده برای اهدا به شرکت کنندگان در پویش «آقا سلام با شما خوشیم» است.
علاقمندان می‌توانند برای شرکت در این پویش‌ها، عکس و فیلم خود را در تمامی پیام رسان‌ها به نشانی @ravaq_razavi ارسال کنند و در شبکه‌های اجتماعی با هشتگ‌های مربوطه منتشر کنند.
یاد آوری می‌شود؛ طرح زندگی به سبک رضوی در راستای افزایش صیانت و اعتلای کارکرد خانواده و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های آستان قدس رضوی و مجموعه نهادها و تشکل‌های مردمی برای زائران و مجاوران به ویژه زوج‌های جوان که آغاز زندگی خود را با حضور در کنار مضجع حضرت علی بن موسی‌الرضا(ع) شروع می‌کنند به همت مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی به مرحله اجرا گذاشته است.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *