جمعه 31 فروردین 1403 - Friday 19 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / رزمایشی از جنس همدلی و مهربانی خادمان رضوی در خراسان جنوبی

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / رزمایشی از جنس همدلی و مهربانی خادمان رضوی در خراسان جنوبی
شیوع ویروس کرونا با همه رنج‌ها و محنت‌های ناشی از گذر از این بحرانِ همه‌گیر، بار دیگر فصلی از مهر و مهربانی ایرانیان را به رُخ کشیده است. از کادر درمانی بیمارستان‌ها به عنوان خط شکنان مقابله با این بیماری تا گروه‌های مردمی و جهادی و خادمیاران رضوی با ضدعفونی کردن خیابان‌ها، تولید ماسک و توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی در گوشه گوشه استان خراسان جنوبی همه به صف شده‌اند تا باری دیگر ترجمان شکوه همّت و غیرت مردمان کویر باشند.

به گزارش خبرنگار آستان نیوز این روزها خادمان بارگاه امام رضا(ع) در سرزمین خاوران، خدمت‌رسانی را به گونه‌ای دیگر انجام می‌دهند تا عطر و بوی مهر رضوی در همه جا استشمام شود. آستان قدس رضوی در این ایام نیز توجه ویژه‌ای به محرومان دارد. چنانکه همزمان با ماه مبارک رمضان و در لبیک به ‌فرمایش رهبر معظم انقلاب برای یک رزمایش گسترده مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان و فقرا، ۵ هزار بسته معیشتی را با رعایت کامل مسائل بهداشتی در سطح استان توزیع کرده است.

 

آغاز رزمایش سفره مهربانی با رمز «یا معین الضعفاء»
محمد علی ابراهیمی؛ سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان جنوبی در مراسم آغاز رزمایش همدلی و کمک مومنانه در محل مصلی المهدی (عج) بیرجند، گفت: خادمیاران رضوی در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری 5 هزار بسته معیشتی با ارزش یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان را در قالب طرح سفره مهربانی به عشق امام رضا(ع) تهیه کردند که در ماه مبارک رمضان بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا توزیع می‌شود.
وی با بیان اینکه ارزش هر بسته معیشتی بیش از ۲۰۰ هزار تومان است، افزود: بسته‌های کمک معیشتی شامل برنج، روغن، ماکارونی، عدس، سویا، مرغ، خرما، رب، شکر و اقلام بهداشتی است که با مشارکت 5 میلیارد ریالی آستان قدس رضوی و  کمک‌های خیرین استان تهیه شده است.
ابراهیمی با اشاره به اینکه نیازمندان و خانواده‌های آسیب دیده از کرونا به همت کانون‌های محلی و مساجد تحت نظر آستان قدس در سطح استان شناسایی شدند، ادامه داد: در حال حاضر بسته‌های معیشتی شهرستان‌ها اعزام شده که با هماهنگی قرارگاه‌های رزمایش اقدام به توزیع می‌کنند.
سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان جنوبی همچنین از آغاز رزمایش همدلی و توزیع بسته‌های معیشتی در مرکز استان با رمز «یا معین الضعفاء» خبر داد و گفت: از آغاز شیوع ویروس کرونا ۲ هزار خادمیاری رضوی در بخش‌های مختلف به نام امام رضا(ع) خدمات متعددی شامل تولید ماسک، تجلیل از کادر درمانی و مدافعان سلامت، اجرای طرح مهر رضوی و توزیع غذا و اقلام متبرک در بیمارستان‌ها، ضدعفونی و گندزدایی معابر و اماکن عمومی و  تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی بین نیازمندان ارائه می‌دهند.

 

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *