پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403 - Thursday 25 April 2024

اخبار داغ

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / توزیع بیش از هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توسط خادمیاران رضوی فریدونکنار

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / توزیع بیش از هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توسط خادمیاران رضوی فریدونکنار
مسئول کانون مرکزی خادمیاران رضوی شهرستان فریدونکنار با اشاره به اینکه ۱۲۰ نفر از خادمیاران این شهرستان در امر خدمت‌رسانی به محلات فعال هستند، گفت: بیش از هزار بسته معیشتی به ارزش بالغ بر 900میلیون ريال بین نیازمندان توزیع شده است.

مهدی آزادی کناری در گفت‌وگو با آستان نیوز، با اشاره به اقدامات انجام گرفته در خصوص مقابله با بیماری کرونا توسط کانون مرکزی خادمیاران رضوی فریدونکنار اظهار کرد: پس از شیوع بیماری کرونا خادمیاران رضوی همگام با سایر اقشار مردمی و گروه‌های جهادی اقدام به فعالیت‌های خیرخواهانه کردند.
وی تولید هزار جفت دست‌کش، ۱۵ هزار ماسک و ۱۰ هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده توسط خادمیاران رضوی فریدونکنار و توزیع بین شهروندان و نیازمندان را از جمله این اقدامات برشمرد و تصریح کرد: تعداد ۱۲۰ نفر از خادمیاران این شهرستان در امر خدمت‌رسانی به محلات فعال بودند و بیش از ۱۰ نفر از این خادمیاران به کادر درمانی بیمارستان‌ها کمک‌رسانی کردند.
آزادی با بیان اینکه تعداد ۵۰۰ آب‌میوه تهیه و برای بیمارستان امام خمینی(ره) فریدونکنار ارسال شد گفت: در ایام عید نوروز و همزمان با روزهای اوج بیماری کرونا، ۲۵۰ سبد کالا به ارزش ۱۵ میلیون تومان تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.
وی با اشاره به اقدامات فرهنگی انجام گرفته در این ایام یادآور شد: سرکشی از بیمارستان امام خمینی(ره)، شبکه بهداشت و ۶ مرکز درمانی شهر و روستا، تجلیل از مدافعان سلامت با اهدای گل، بسته‌های متبرک و غذای حضرتی از جمله اقدامات فرهنگی کانون مرکزی خادمیاری رضوی شهرستان فریدونکنار در قالب طرح «نسیم مهر رضوی» بود که اجرا شد.
وی افزود: برپایی کاروان شادی و تهیه و توزیع هزار بسته هدیه در روز ولادت امام زمان(عج) در محلات و حاشیه شهر توسط خادمیاران از دیگر اقدامات فرهنگی این مجموعه است.
آزادی اظهار کرد: کانون مرکزی شهرستان فریدونکنار با همکاری خادمیاران رضوی در تهیه یک هزار و 500 سبد معیشتی با مشارکت ستاد حامیان مردمی مبارزه با کرونا شهرستان که ارزش ریالی آن بالغ بر ۲00 میلیون ريال است مشارکت داشته است.

 

 

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *