شنبه 01 اردیبهشت 1403 - Saturday 20 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / گام بلند خادمیاران رضوی استان سیستان و بلوچستان برای اشتغال‌زایی و کارآفرینی مردم

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / گام بلند خادمیاران رضوی استان سیستان و بلوچستان برای اشتغال‌زایی و کارآفرینی مردم
مسئول مرکز نیکوکاری و فرهنگی ابوذر در شهرستان زاهدان گفت: از ابتدای امسال برای تعدادی از خانواده‌های تحت پوشش و آسیب دیده از کرونا زمینه ایجاد اشتغال و کسب حرفه آموزی فراهم شده است.

به گزارش  آستان نیوز  مهدی خوبانی؛ مسئول مرکز نیکوکاری و فرهنگی ابوذر در زاهدان با اشاره به فعالیت‌های کانون خادمیاری کار آفرینی و اشتغال در این شهرستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون برای ۱۴نفر اشتغال ایجاد شده است.
وی همچنین از راه‌انداری یک سالن زیبایی بانوان برای خانواده‌های جویای کار و دارای مهارت در محله ابوذر شهرستان زاهدان خبر داد و گفت: با توجه به اینکه پرورش مرغ بومی به دلیل نیاز روز بازار مورد توجه این مرکز قرار داشت، تعداد ۶ واحد تولید مرغ بومی در این مدت برای خانواده‌ها ایجاد شده است.
خوبانی با اشاره به اینکه از محل جمع‌آوری کمک‌های خیرین تعداد ۳ نانوایی سنتی برای بانوان سرپرست خانوار راه‌اندازی شده تا از این طریق زمینه اشتغال آنان فراهم شود، افزود: به همت معتمدین و خیرین تعداد ۴ نفر از افراد جویای کار از خانواده‌های نیازمند آبرومند برای فروش کلوچه محلی مشغول به کار شده‌اند.
مسئول مرکز نیکوکاری و فرهنگی ابوذر در شهرستان زاهدان با اشاره به جذب خیرین  برای کمک به خانواده‌های نیازمند و مستضعف شهرستان زاهدان تاکید کرد: خیرین تاکنون در زمینه‌های مختلف فرهنگی، اعزام زائر اولی‌ها، بهداشت و درمان، کارآفرینی و اشتغال، فنی، مهندسی و حمایتی نیازمندان در شهرستان زاهدان یاری‌گر ما در این اقدامن خداپسندانه بودند.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *