جمعه 10 فروردین 1403 - Friday 29 March 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / پیام تولیت آستان قدس رضوی در گرامیداشت یاد شهدا و تقدیر از مجاهدان عرصه سلامت

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / پیام تولیت آستان قدس رضوی در گرامیداشت یاد شهدا و تقدیر از مجاهدان عرصه سلامت
*بدون شک، ملت قوی ایران با استعانت از پروردگار متعال و استمداد از ذوات قدسی اهل‌بیت(ع) بویژه حضرت رضا(ع) از این ابتلاء نیز با موفقیت بیرون خواهد آمد. شهیدان سرفراز در این مقطع نیز یاور مردم خواهند بود و در این روزها، بیش از همیشه به یاد و در انتظار یاریشان هستیم.
تولیت آستان قدس رضوی در پیامی، ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا را گرامی داشت و از مجاهدان عرصه سلامت کشور تقدیر کرد.

متن پیام تولیت آستان قدس رضوی به شرح زیر است:

روزهای پایانی سال است و به رسم مألوف، بیش از اوقات دیگر به‌یاد درگذشتگان هستیم؛ به‌ویژه آن شهیدان سرافراز که با فداکاری و از جان‌گذشتگی خود پرچم عزت ملت سربلند ایران را برافراشته داشتند.

درود خدا بر شهید حاج قاسم سلیمانی عزیز که از برجسته‌ترین سربازان مکتب نورانی امام(ره) بود و بار دیگر خونی تازه در رگهای انقلاب و اسلام جاری کرد.

درود خدا بر مجاهدان و فرشتگان سفیدپوشی که این روزها در مراکز درمانی و در خط مقدم مبارزه با بیماری، سلامتی و جانشان را کف دست گرفته و در حال فداکاری هستند. یقیناً هر گامی که در این خدمت مقدس برمی دارند، عبادت و موجب فخر پروردگار به ملائکه خود از خلقت انسان است.

رحمت خدا بر آن دسته از پزشکان و پرستاران و کادر درمانی که مدافع سلامت بودند و شهید خدمت شدند.

بدون شک، ملت قوی ایران با استعانت از پروردگار متعال و استمداد از ذوات قدسی اهل‌بیت(ع) بویژه حضرت رضا(ع) از این ابتلاء نیز با موفقیت بیرون خواهد آمد. شهیدان سرفراز در این مقطع نیز یاور مردم خواهند بود و در این روزها، بیش از همیشه به یاد و در انتظار یاریشان هستیم.

احمد مروی

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *