پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403 - Thursday 25 April 2024

اخبار داغ

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / تجلیل خادمیاران رضوی نرماشیر از خانواده شهید مدافع وطن «وحید ایزدخواه»

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / تجلیل خادمیاران رضوی نرماشیر از خانواده شهید مدافع وطن «وحید ایزدخواه»
خادمیاران رضوی شهرستان نرماشیر با حضور در منزل شهید «وحید ایزدخواه» از خانواده این شهید مدافع وطن تجلیل کردند.

به گزارش خبرنگار آستان نیوز از کرمان؛ خیرالله رستمی، مسئول کانون خادمیاران رضوی شهرستان نرماشیر در این دیدار با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در بیان مقام شهید گفت: شهادت بالاترین پاداش و مزد جهاد فی سبیل الله است و این فداکاری در راه خدا همیشه کاری عظیم و ارجمند است. شهادت، مرگ انسان های زیرک و هوشیار است که نمی‌ گذارند این جان، مفت از دستشان برود .

وی خطاب به خانواده این شهید افزود: باید بدانید که در امتحانی بزرگ شرکت کرده اید و در آن سربلند بیرون آمده‌ اید، شما خانواده‌ معزّز شهید مدافع وطن حقیقتاً از جمله‌ فداکارترین مردم کشور ما و انقلاب هستید .

وی از خدمات دلیرانه و شجاعانه این شهید والامقام تجلیل کرد و افزود: بازماندگان شهید عزیزمان و بیش از همه، مادر و پدر، در شأن و ارزش الهی، بلافاصله پشت سر شهید عالی‌ قدر قرار دارند.

گفتنی است، شهید وحید ایزدخواه در سال ۷۲ در خانواده ای مذهبی و ولایی در روستای شهید چمن نرماشیر به دنیا آمده بود. این شهید والا مقام در تاریخ 25 تیرماه سال جاری در عملیات ویژه درگیری با اشرار در شهرستان راین و در سن ۲۷ سالگی در حالی که مسئول حفظ امنیت و جان و مال مردمان این سرزمین بود به مقام شهادت نایل شد.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *