پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403 - Thursday 25 April 2024

اخبار داغ

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / کاروان زیر سایه خورشید و خدام رضوی فضای شهرستان کنگان را عطرآگین کردند

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / کاروان زیر سایه خورشید و خدام رضوی فضای شهرستان کنگان را عطرآگین کردند
همزمان با دهه کرامت کاروان خدام آستان مقدس رضوی به همراه پرچم متبرک امام رضا(ع) در قالب کاروان «زیر سایه خورشید» فضای شهرستان کنگان را عطر آگین کردند.

به گزارش خبرنگار آستان نیوز از بوشهر، خدام بارگاه منور رضوی با حضور در گلزار شهدای گمنام  شهرستان کنگان به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

حضور در حسینیه ثارالله سپاه، دیدار با خانواده شهید علی رنجبری و تجلیل از این مادر شهید، حضور در بیمارستان حضرت امام خمینی(ره) کنگان و تقدیر از رئیس شبکه بهداشت و درمان، رئیس بیمارستان و همچنین ۱۶ نفر از مدافعان سلامت از دیگر برنامه های کاروان زیر سایه خورشید در این شهرستان بود.

همچنین خدام رضوی با حضور در منزل یکی از مددجویان قرآنی شهرستان کنگان که این خانواده اکثراً مربی قرآن بودند از مادر خانواده و فرزندان تجلیل به عمل آوردند.

در پایان خدام کاروان زیر سایه خورشید با حضور در روستای شیرینو از توابع کنگان مورد استقبال گرم مردم روستا قرار گرفتند و با حضور در منزل شهید بلوچی از خانواده شهید تقدیر کردند. همچنین از نوجوانی که بر اثر تصادف فلج و دچار معلولیت شده بود عیادت کردند و برای سلامتی این نوجوان دعا کردند.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *