جمعه 31 فروردین 1403 - Friday 19 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / جشن میلاد امام رئوف در منطقه 6 تهران برگزار شد

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / جشن میلاد امام رئوف در منطقه 6 تهران برگزار شد
در شب میلاد حضرت علی بن موسی الرضا(ع) جشن میلاد امام رئوف به همت خادمیاران رضوی منطقه شش تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار آستان نیوز از تهران، این جشن به همت خادمیاران رضوی منطقه شش تهران و با حضور سرپرست کانون های خدمت رضوی استان تهران و دکتر فرهادی شهردار منطقه شش تهران و سایر مسئولان منطقه در سالن فردوسی بوستان ورشو با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

سردار سروری، سرپرست کانون های خدمت رضوی استان تهران در حاشیه برگزاری این مراسم  ضمن تبریک دهه کرامت از حضور در جشنی که خادمین، خیرین و عاشقان آقا علی بن موسی الرضا(ع) حضور داشتند ابراز خوشحالی و دهه کرامت را دهه فجر آستان قدس رضوی اعلام کرد.

وی اظهار کرد: امسال با توجه به وضعیت شیوع بیماری کرونا، مجبور هستیم برنامه های دهه کرامت را براساس این موضوع و متناسب با آن سامان دهی و برگزار کنیم.

سروری تصریح کرد: در دهه کرامت با توجه به برنامه ریزی های انجام شده ۳۰ هزار سبد کالا با مشارکت آستان قدس رضوی و سپاه محمّد رسول الله تهیه شد و توزیع آن نیز در دهه کرامت بین محرومین انجام گرفت.

وی ادامه داد: همچنین حدود ۴۰ جهیزیه توسط خادمیاران آماده شد که تا ۲۰۰ جهزیه نیز قابل توسعه است و بستگی به فعالیت رده های مختلف خادمیاری جهت تهیه جهیزیه ها برای توزیع بین محرومین دارد.

سرپرست کانون های خدمت رضوی استان تهران اضافه کرد: علاوه بر این گروه هایی از خادمان رضوی در قالب جشن های زیر سایه خورشید در تهران حضور یافتند و از بیمارستان ها، مراکز درمانی، مراکز آسیب های اجتماعی (ترک اعتیاد) بازدید کردند و این موج برکت و رحمت امام رضا(ع) را در کل کشور طنین افکن کردند.

 وی افزود: امید است که این موج معنویت برای تسکین آلام مردم و توسعه ظرفیت رزمایش مواسات برای کمک  به ‌مردم صورت بگیرد و تصمیم داریم تا زمانی که کرونا هست ما نیز فعالیت خود را ادامه دهیم.

مولودی خوانی، تقدیر و تجلیل از خانواده معظم شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم، خیرین، طلبه های جهادی که به تغسیل و تدفین بیماران کرونایی مشغول بودند، رئیس بیمارستان امام خمینی(ره)، شهردار منطقه شش که از ابتدای تشکیل ستاد مدافعان سلامت کمک شایانی به خادمیاران آستان قدس رضوی ارائه کردند از جمله برنامه های این مراسم بود.

در ادامه همچنین از خادمیاران فعال در ستاد مدافعین سلامت که از زمان شیوع بیماری کرونا با ضدعفونی معابر، پمپ بنزین ها، عابر بانک ها و ….، حضور در بیمارستان ها و دلگرمی به کادر درمانی، توزیع غذای تبرکی و آب میوه طبیعی بین بیماران و کادر درمانی، حضور در کارگاه تولید ماسک و گان و آماده سازی جهت توزیع بین مردم و بیمارستان ها و ….. همکاری و فعالیت داشتند تقدیر شد.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *