پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403 - Thursday 25 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / عطر افشانی سفیران عشق در بیمارستان پاستور بم

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / عطر افشانی سفیران عشق در بیمارستان پاستور بم
شهر دارالصابرین بم در دهه کرامت با حضور سفیران عشق و خادمین آستان قدس رضوی امام رضایی شد.

‌به گزارش خبرنگار آستان نیوز از کرمان، محمود مهدوی مسئول کانون خدمت رضوی شهرستان بم با اعلام اینکه کاروان زیر سایه خورشید در ادامه سفر خود به شهر دارالصابرین بم رسیده است گفت: مراسم استقبال از سفیران امام رئوف با حضور امام جمعه شهرستان، مسئولان محلی و خادمیاران رضوی با اهدای گل برگزار شد.

وی اعلام کرد: حضور در جمع زندانیان(بند مخصوص نسوان و مردان) و مدیحه سرایی خادم بارگاه ملکوتی امام هشتم در وصف آن امام عزیز و خواهر گرامی شان حضرت معصومه(س) با استقبال بی نظیری همراه بود.

وی در ادامه افزود: کاروان سفیران عشق با حمل پرچم متبرک علی بن موسی الرضا(ع) بیمارستان پاستور شهرستان بم را عطرافشانی کردند و با سلام و صلوات خاصه امام رضا(ع) در جمع بیماران و مدافعان سلامت و کادر درمان حال و هوای معنوی را ایجاد و با اهدای بسته های تبرکی از خدمات ویژه این عزیزان تقدیر و تشکر کردند.

شایان ذکر است؛ حضور در جمع نمازگزاران مسجد جامع و اقامه نماز مغرب و عشاء و تقدیر از امام جمعه شهرستان، حضور در جمع مشتاقان امام رئوف، خانواده های معظم شهداء، جانبازان و ایثارگران در مهدیه صاحب الزمان(ع) و اهداء هدایای ارزشمند رضوی به خانواده های معظم این عزیزان از دیگر فعالیت های حضور کاروان در این شهرستان بود.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *