جمعه 10 فروردین 1403 - Friday 29 March 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / اجرای طرح «پلاک۸» با برپایی محفل عزا مقابل منازل شهدای شهرستان ارومیه

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / اجرای طرح «پلاک۸» با برپایی محفل عزا مقابل منازل شهدای شهرستان ارومیه
طرح پلاک۸ (هر کوچه شهید، یک حسینیه) با برگزاری محفل عزای حسینی مقابل منزل شهید پیمان کاظم‌زاده در ارومیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار آستان نیوز از آذربایجان غربی، این طرح به همت کانون خانواده شهدای دفتر خدمت رضوی و کانون تبلیغ دینی ارومیه و با حضور خادمیاران رضوی، جمعی از فرماندهان و بسیجیان پایگاه شهید علیزاده، هیئت امنا و اهالی منطقه دره چایی ارومیه برگزار شد.

در این مراسم که خانواده معظم شهیدان پیمان کاظم زاده، جلیل عظیمی و علیرضا وفاییان نیز حضور داشتند، حسن وقاری فرمانده پایگاه شهید علیزاده مسجد دادخواه ارومیه درسخنانی به مقام شامخ شهید نزد پروردگار اشاره و بر ادامه راه پرافتخار شهدا در جامعه تاکید کرد.

وی افزود: با نهادینه سازی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید در ارتقای معنویت در جامعه نقش آفرین شد.

آقای حسن وقاری با اشاره به صبر، بردباری و ایثار خانواده شهدا، خاطرنشان کرد: خانواده شهدا چشم و چراغ ملت و شمع روشنی بخش مسیر ایستادگی هستند.

در این برنامه، مراسم عزاداری و مرثیه‌سرایی به نیابت از شهدا، در فضای باز و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط کانون تبلیغ دینی اجرا و در پایان ضمن توزیع تبرکات رضوی از خانواده معظم شهدا تجلیل به عمل آمد.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *