شنبه 01 اردیبهشت 1403 - Saturday 20 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / تکریم و قدردانی از مقام اولین شهید مدافع سلامت نجف‌آباد

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / تکریم و قدردانی از مقام اولین شهید مدافع سلامت نجف‌آباد

 

کانون مرکزی خدمت رضوی نجف‌آباد آیین تکریم، تجلیل و قدردانی از مقام اولین شهید مدافع سلامت نجف‌آباد، شهید سید مصطفی هاشمی را در محل شبکه بهداشت این شهرستان برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار آستان نیوز از اصفهان، عصر امروز مراسمی در سالن همایش های شبکه بهداشت نجف آباد، با حضور مسئول کانون سلامت استان اصفهان، مسئول کانون تخصصی بانوان و خانواده و همچنین حجت الاسلام مهدی سلطانی مسئول کانون مرکزی خدمت رضوی نجف‌آباد و دیگر مسئولان شهرستان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

در این مراسم، از فداکاری و ایثار و شجاعت و تلاش های مستمر، شبانه روزی و بی بدیل اولین شهید مدافع سلامت، سید مصطفی هاشمی تجلیل و قدردانی  شد.

در این مراسم که خانواده شهید نیز حضور یافتند، ضمن اهدای لوح تقدیر و هدایای متبرک رضوی، مراتب سپاس مردم به کادر درمان و خانواده شهید ابلاغ شد.

شهید هاشمی یکی از پرستاران سبزپوش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که در کسوت پرستار در کلینیک نبی اکرم(ص) لشکر هشت نجف اشرف، خدمت می کرد و چندی پیش در اثر ابتلا به بیماری منحوس کرونا به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

گفتنی است، شهرستان نجف آباد با تقدیم بیش از 2300 شهید والامقام در جنگ تحمیلی و 15 شهید مدافع حرم بارها از سوی مقام معظم رهبری به عنوان «شهر علم و ایثار» مورد تفقد قرار گرفته است. مردم این شهر شهیدپرور، اینک با تقدیم شهیدی از قافله شهدای مدافع سلامت، بار دیگر پای‌بندی خود را به آرمان‌های انقلاب، اثبات کردند.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *