پنجشنبه 09 فروردین 1403 - Thursday 28 March 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / تشییع پیکر مطهر 5 شهید گمنام دوران دفاع مقدس توسّط خادمیاران کانون های خدمت رضوی خراسان جنوبی

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / تشییع پیکر مطهر 5 شهید گمنام دوران دفاع مقدس توسّط خادمیاران کانون های خدمت رضوی خراسان جنوبی
به گفته « دبّاغی » مسئول روابط عمومی کانون های خدمت رضوی خراسان جنوبی مقارن با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) پیکر مطهر 5 شهید سرافراز دفاع مقّدس توسط خادمیاران رضوی و … ، این استان با حفظ و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی ستاد ملّی مبارزه با کرونا تشییع محدود و به خاک سپرده شد.
رسانه رسمی و کشوری ” رواپرس ” ، خراسان جنوبی ؛ بیرجند – مهندس ” غلامرضا آرام ” .

به گزارش خبرنگار این رسانه و به نقل از « دبّاغی » مسئول روابط عمومی  کانون های خدمت رضوی خراسان جنوبی مقارن با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) پیکر مطهر 5 شهید سرافراز دفاع مقّدس توسط خادمیاران رضوی و … ، این استان با حفظ و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی ستاد ملّی مبارزه با کرونا تشییع محدود ، به خاک سپرده شد.

به گفته « دبّاغی » حضور معنوی پیکرهای پاک دُردانه های بی ادّعای دوران دفاع مقدّس در شهرهای بیرجند – زیرکوه و قاین ضمن احیاء سیره علوی ( ع ) و فاطمی ( س ) در آن دیار موجبات تحکیم و تثبیت ارزش های مذکور را به ارمغان داشته ، فضای ملموس و حیاتی متاثّر از این حضور بستر آشنایی نوجوانان و جوانان کشورمان را با سیره یاد شده فراهم خواهد آورد.

وی در ادامه با تبیین این مطلب استقبال از امامزادگان عشق ( به تعبیر امام راحل ) و سر دادن ذکر دلنشین « شهید گمنام سلام » توسّط خادمیاران رضوی و … ، در مراسمات اینچنینی را مویّد عمق ارادت قلبی مردم قدرشناس کشورمان نسبت به قهرمانان بی نام و نشان دانسته ؛ اظهار امیدواری کرد با تمسّک به منش شهدا بتوانیم در پیشبرد اهداف عالیه انقلاب اسلامی قدم بر داریم .

بر اساس این گزارش شهدای گمنام مربوط به عملیات تفحص پیکرهای شهدا در جبهه های جنوب بوده که اخیرا پیکرهای مطهرشان کشف و منتقل شده است.

گفتنی است پیکرهای مطهر شهدای گمنام یاد شده شامل ۲ شهید ۱۷ ساله، یک شهید ۱۹ و ۲ شهید ۲۱ و ۲۳ ساله می باشد که در عملیات‌های والفجر و کربلای چهار و پنج به شهادت رسیده اند.

انتهای پیام

 

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *