پنجشنبه 09 فروردین 1403 - Thursday 28 March 2024

احتمال حضور ایران در مسابقه جهانی ارگوروئینگ/عباسی: مسابقه مجازی فرصت خوبی برای ماست

احتمال حضور ایران در مسابقه جهانی ارگوروئینگ/عباسی: مسابقه مجازی فرصت خوبی برای ماست

 

مربی تیم ملی روئینگ بانوان از حضور ایران در مسابقه مجازی جهانی ارگوروئینگ خبر داد.

سولماز عباسی در گفت‌وگو با فارس، درباره وضعیت ملی‌پوشان روئینگ اظهار داشت: دریاچه آزادی باز شده و ورزشکاران می‌توانند تمرینات خود را داشته باشند اما خوابگاه همچنان بسته است. ورزشکارانی که در تهران هستند می‌توانند در دریاچه و سایر ورزشکاران با باز بودن هیات‌ها در شهر خود پارو بزنند.

مربی تیم ملی روئینگ بانوان یادآور شد: بعد از 26 اسفند که اردوها تعطیل شد، ورزشکاران با دستگاه ارگومتر در خانه تمرین می‌کنند. آنها تمرینات هوازی و بدنسازی را هم دارند. ما 3 روز در هفته در نوبت صبح تمرین پاروزنی داریم.

عباسی درباره اینکه آیا با بازگشت ورزشکاران از وضعیت آنها راضی هستید، عنوان کرد: وضعیت شکیبا وقوفی مثل زمان قبل از رفتن به خانه بود و افتی نداشت. او در این 3 ماه به خوبی در خانه تمرین کرده است. کیمیا زارعی هم در این مدت درگیر امتحاناتش است و زینب نوروزی هم وضعیتی شبیه به او دارد. باید هماهنگ کنیم این 2 ورزشکار بتوانند در استان‌های خود تمرین کنند، باید ببینیم بعد از امتحانات چه وضعیتی خواهند داشت.

وی درباره مسابقات کسب سهمیه المپیک، گفت: فدراسیون جهانی روئینگ هنوز چیزی اعلام نکرده فقط قرار است مسابقه مجازی را برگزار کند. ما هم تلاش می‌کنیم در این مسابقه شرکت کنیم البته هنوز مشخص نیست کدام ورزشکاران در مسابقه شرکت می‌کنند اما این تورنمنت فرصت خوبی خواهد بود تا ورزشکار بدون هزینه و مشکل در مسابقه شرکت کند.

مربی تیم ملی ایران درباره اینکه آیا وضعیت حریفان ملی‌پوشان ایران هم مانند ایران است، عنوان کرد: با این وضعیت فکر می‌کنم تعداد کشورهایی که اردوی متمرکز دارند محدود باشند. همه این ترس را دارند که ویروس شیوع پیدا کند. امیدوارم هر چه زودتر این مشکل رفع شود.

انتهای پیام/

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *