جمعه 31 فروردین 1403 - Friday 19 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / نماهنگ‌های «صبح انتظار» و «آقای گل‌ها» توسط آوای رضوان منتشر شد ( عکس وحید بیات )

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / نماهنگ‌های «صبح انتظار» و «آقای گل‌ها» توسط آوای رضوان منتشر شد ( عکس وحید بیات )
به مناسبت نیمه شعبان، نماهنگ‌های «صبح انتظار» و «آقای گل‌ها» توسط آوای رضوان وابسته به مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی منتشر شد.

 نماهنگ صبح انتظار با اجرای متفاوت و خاص گروه سرود آوای رضوان به کارگردانی رضا صحراگرد در مدت بیش از چهار دقیقه توسط مؤسسه آفرینش‌های آستان قدس رضوی به تازگی در مشهد تولید شده است که به مناسبت گرامی‌داشت سالروز میلاد فرخنده منجی موعود عالم بشریت حضرت مهدی(عج) در فضای مجازی منتشر شد. شعر این اثر را حجت بحرالعلوم سروده و ملودی آن را علی افسری تنظیم کرده است.
تصویرهایی از خیابان‌های خلوت مشهد به ویژه خیابان‌های منتهی به حرم مطهر رضوی در دوران مقابله با بیماری کرونا، خدمت بی‌وقفه مدافعین سلامت در بیمارستان‌ها، حضور گروه سرود نوجوان آوای رضوان با رعایت فاصله اجتماعی و تجهیزات حفاظتی نظیر ماسک در فضای سبز یکی از مجتمع‌های مسکونی و حضور پررنگ مردم در بالکن‌ها و پشت پنجره‌ها برای تماشای اجرای این گروه در این نماهنگ قابل رؤیت است.
نماهنگ آقای گل‌ها نیز با مشارکت مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی توسط گروه هنری نمآوا به تهیه‌کنندگی و کارگردانی امیر فتاحی در شبکه جهانی هد‌هد تهیه شده است که با هدف بزرگداشت سالروز میلاد پربرکت امام زمان(عج) در فضای مجازی منتشر شد.
پرهام آرایانژاد ایده‌پرداز، لیلا طبسی شاعر، مجتبی احمدی تنظیم‌کننده ملودی، محمدجواد شفیعی مسئول میکس و مسترینگ و مهدی محمدیان گرافیست این اثر هستند.
آقای گل‌ها، با اجرای نوجوانان و بهره‌گیری از جذابیت‌های بصری گرافیکی تهیه شده است و دیدن آن حال و هوایی متفاوت به اهل هنر و معرفت می‌بخشد.
لازم به ذکر است، واحد آوای رضوان وابسته به مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی سرودهایی با مضامین ملی و مذهبی تولید کرده و آن‌ها را با استفاده از گروه‌های سرود نوجوان و جوان و بهره‌گیری از سبک آکاپلا(شکلی از موسیقی یک یا چند نفره که برای اجرای بدون همراهی ساز ساخته می‌شود) در معابر پر تردد شهری و مراسم مختلف اجرا می‌کند. برخی از این آثار در قالب نماهنگ یا تولیدات صوتی نیز ضبط و پخش می‌شود.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *