شنبه 01 اردیبهشت 1403 - Saturday 20 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / آثار جدید چند رسانه‌ای ‌ویژه ماه مبارک رمضان تولید شد

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / آثار جدید چند رسانه‌ای ‌ویژه ماه مبارک رمضان تولید شد
مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی به تولید نماهنگ‌ و ویدئوکلیپی جدید و انتشار آن‌ها در فضای مجازی در ماه مبارک رمضان اقدام کرد.

 نماهنگ «تا خراسان راهی نیست» از جدیدترین آثار تولیدی واحد آوای رضوان وابسته به مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی است که در این ماه پرفضیلت در فضای مجازی منتشر شد. شعر این اثر مورد تحسین رهبر معظم انقلاب نیز قرار گرفته است.
این نماهنگ با اجرای گروه سرود انتظار قزوین(آوای رضوان) به مربی‌گری محمد حسین‌زاده توسط یوسف جهانی در مدت حدود چهار دقیقه ضبط شده است. شعر آن را محمد جواد الهی‌پور سروده و ملودی‌اش را علی محمدپور تنظیم کرده است.
در این نماهنگ، نماهایی از خوانش این شعر در محضر رهبر معظم انقلاب، صحن و سرای رضوی، عرض ارادت از راه دور اقشار مختلف مردم به بارگاه ملکوتی امام هشتم(ع) و حضور خدام و فراشان در این حریم نورانی قابل مشاهده است.
همچنین ویدئو کلیپ شعرخوانی محمد جواد غفورزاده(شفق)؛ شاعر پیشکسوت مشهدی در مدح زنده‌یاد محمود اکبرزاده؛ خادم‌الرضا(ع)، شاعر و مداح برجسته اهل بیت(ع) که فروردین ماه 99 به دیار باقی شتافت، به کارگردانی علی میرزایی در مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی تهیه و هم‌زمان با ماه مبارک رمضان در فضای مجازی منتشر شد.
تصویرهایی از شعرخوانی و حضور زنده‌یاد اکبرزاده در محافل ادبی و مذهبی مختلف کشور در ادوار گذشته مانند دوران دفاع مقدس در کنار شعرخوانی استاد شفق در این کلیپ نزدیک به پنج دقیقه به چشم می‌خورد.
لازم به ذکر است، علاقه‌مندان در دوران مقابله با بیماری کرونا و فاصله‌گذاری اجتماعی می‌توانند برنامه‌های این مؤسسه را از طریق صفحه اینستاگرام آن به نشانی aqart.ir@ و کانال مؤسسه در تلگرام به نشانی @afarineshhaye_honari دنبال کنند.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *