چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 - Wednesday 24 April 2024

اخبار داغ

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / برگزاری کشیک‌های خادمان رسانه‌ای امام رضا(ع) به صورت مجازی در ایام شیوع کرونا

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / برگزاری کشیک‌های خادمان رسانه‌ای امام رضا(ع) به صورت مجازی در ایام شیوع کرونا
مدیر مرکز امور خادمین آستان قدس رضوی اظهار کرد: کشیک‌های خادمان و خادمیاران رسانه حرم رضوی با توجه به شیوع بیماری ویروس کرونا و تعطیلی موقت کشیک‌های حضوری حرم در قالب گروه‌های تخصصی زیر نظر دبیرخانه خادمان رسانه‌ای امام رضا(ع) و در بستر فضای مجازی در سراسر کشور انجام وظیفه خواهند کرد.

علی اکبر عصارنیا؛ مدیر مرکز امور خادمین آستان قدس رضوی در این رابطه گفت: این خادمیاران با تولید محتوا در موضوعات معارف رضوی، پوشش گسترده فعالیت‌های آستان قدس رضوی و پویش‌های «خادمانه» خادمیاران رضوی کشور در رسانه‌ها فعالیت می‌کنند.
وی اظهار کرد: این خادمان و خادمیاران کشیک‌های رسانه‌ای خود را در قالب گروه‌های تخصصی شامل تدوین، طراحی و گرافیست‌، گویندگی، هشتک نویسی شبکه‌های اجتماعی، مدیریت و فعالیت در فضای مجازی، بازنشر اخبار در رسانه‌ها و فضای مجازی، ارتباط با صدا وسیمای مرکز و استان‌ها در محل شهر و استان خود انجام می‌دهند.
عصارنیا ادامه داد: تهیه خبر، گزارش و تصویر از اقدامات آستان قدس و فعالیت‌های خادمیاران سراسر کشور، پوشش پویش‌های خادمانه ماه رمضان در روزهای شیوع ویروس کرونا از دیگر فعالیت‌های خادمان رسانه‌ای آستان قدس رضوی به عنوان سربازان فضای مجازی در جبهه مقابله با کرونا است.
وی با بیان اینکه تمامی محتواهای تولید شده با موضوع امام رضا(ع) و حال و هوای حرم مطهر رضوی به اقصی نقاط عالم در فضای مجازی بازنشر داده می‌شود، افزود: این آثار علاوه بر نشر در پرتال آستان قدس رضوی در شناسه خادمان امام رضا(ع) در فضای مجازی به آدرس @khadem_razavi_ir در حال انتشار است.
شایان ذکر است، دبیرخانه خادمان رسانه‌ای امام رضا(ع) متشکل از خادمان و خادمیاران متخصص حوزه رسانه در زمینه‌هایی همچون خبر، تصویر، ارتباط با رسانه و فضای مجازی به عنوان بازوی تخصصی و مردمی آستان قدس در حال خدمت‌رسانی شبانه‌روزی است که با راه‌اندازی کانون‌های رسانه‌ای در سراسر کشور و فعالیت بیش از 300 خادم و خادمیار فعال در حال پوشش رویدادهای خادمیاری است.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *