پنجشنبه 09 فروردین 1403 - Thursday 28 March 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / پخش ویژه برنامه‌های ایام البیض حرم مطهر رضوی از شبکه یک سیما

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / پخش ویژه برنامه‌های ایام البیض حرم مطهر رضوی از شبکه یک سیما
مدیر شبکه یک سیما از پخش ویژه برنامه‌های مذهبی-معنوی حرم مطهر رضوی در ماه مبارک رجب المرجب از شبکه یک سیما خبر داد.

مجید زین العابدین در گفت‌وگویی با اشاره به اینکه ماه مبارک رجب المرجب در واقع ماه خداوند است و اوج فعالیت های معنوی مردم محسوب می‌شود، اظهار کرد: با ورود ویروس کرونا به کشور متاسفانه فعالیت‌های روزمره و معنوی مردم تحت تاثیر این بیماری قرار گرفته است.
وی اضافه کرد: با توجه به محدودیت ایجاده شده برای مراجعه مردم به مساجد و اماکن مذهبی، شبکه یک سیما با همکاری مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی دل‌های مردم مشتاق را از طریق قاب تلویزیون، به حرم مطهر حضرت علی‌ابن موسی الرضا(ع) متصل کرده تا مخاطبان بتوانند از فیض برنامه‌های مذهبی ماه رجب بهره‌مند شوند.
مدیر شبکه یک سیما در ادامه به تشریح جزئیات پخش ویژه برنامه‌های مذهبی-معنوی حرم مطهر رضوی از طریق شبکه یک سیما پرداخت و گفت: روزانه قبل از ظهر زیارت رجبیه و زیارت امین الله حوالی اذان مغرب به افق تهران از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.
زین العابدین ادامه داد: طبق جمع‌بندی با مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی در ایام البیض پخش دو نوبت سخنرانی حرم رضوی در ساعات 9 و 30 دقیقه و 12 و 30 دقیقه را از شبکه یک سیما خواهیم داشت.
وی تاکید کرد: 15 رجب که روز پایانی ایام البیض است، مراسم دعای ام داوود حرم مطهر رضوی همراه با قرائت قرآن به صورت زنده از شبکه یک سیما پخش خواهد شد تا انشاءالله دل‌های مردم با فضای آکنده از معنویت حرم مطهر حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) گره زده شود.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *