به گزارش آستان نیوز، این همایش عصر امروز با حضور 300 نفر از خادمیاران، در مرکز همایشها و نمایشگاههای آستان قدس رضوی برگزار شد.
عمار خسروجردی؛ رئیس اداره ارتباطات مردمی آستان قدس رضوی در ابتدای این مراسم گفت: بیش از یک سال از راهاندازی سامانه پاسخگویی ملی 138 میگذرد و در این مدت دغدغه اصلی ما پاسخگویی صحیح به سؤالات مردمی بوده است.
وی ابراز کرد: ازآنجاییکه بیشترین سؤالات مردم در خصوص بخشهای مختلف حرم مطهر رضوی است در همین راستا از سال گذشته بهمنظور افزایش اطلاعات خادمیاران در بخش سامانه ملی 138 همایشهایی با معرفی بخشهای مختلف حرم مطهر رضوی برگزارشده است.
علی امینی گازار؛ مدیر پشتیبانی سازمان حرم مطهر رضوی نیز در ادامه ضمن قدردانی و تشکر از خدمات خادمیاران بخش پاسخگویی ملی 138 به ارائه گزارشی از تاریخچه پاسخگویی به سؤالات مردم پرداخت و گفت: خدمات پاسخگویی به سؤالات حرم مطهر رضوی مسیر بسیار دشواری را طی کرده و بستری که هماکنون فراهم آمده حاصل تلاشهای بسیار خادمیاران و مسئولان این بخش است.
گفتنی است، در این مراسم خادمیاران سؤالات خود را از بخشهای مختلف حرم مطهر رضوی مطرح و پاسخهای لازم را دریافت کردند.
” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / سومین همایش آموزشی ویژه خادمیاران سامانه پاسخگویی ملی 138 برگزار شد
به همت اداره ارتباطات مردمی آستان قدس رضوی، سومین همایش آموزشی ویژه خادمیاران سامانه پاسخگویی ملی 138 برگزار شد.