سه شنبه 04 اردیبهشت 1403 - Tuesday 23 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / خادمیاران رسانه ای در کرمان روز زیارتی امام رضا(ع) را گرامی داشتند

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / خادمیاران رسانه ای در کرمان روز زیارتی امام رضا(ع) را گرامی داشتند
همزمان با فرا رسیدن بیست و سوم ذی القعده، مصادف با روز زیارتی امام هشتم؛ خادمیاران رسانه ای در استان کرمان به نشر تولیدات امام رضایی در فضای مجازی پرداختند.

به گزارش خبرنگار آستان نیوز از کرمان، همزمان با فرا رسیدن بیست و سوم ذی القعده، روز زیارتی امام هشتم؛ خادمیاران رسانه ای استان کرمان تولیدات امام رضایی را در قالب های کلیپ، پست، هشتک، استوری، تبلیغ پخش زنده از حرم و… منتشر و ساعت به وقت عاشقی(۸ صبح و ۸ شب) برای زیارت آن حضرت از راه دور و قرائت صلوات خاصه امام رضا(ع) را تبلیغ و یادآوری کردند.

بازنشر گسترده «خلق آثار هنری مزین به نام امام رضا(ع) توسط خادمیار جیرفتی» در آستانه ۲۳ ذیقعده از دیگر اقدامات خادمان رسانه ای استان کرمان به شمار می آید.

 امسال ۲۳ ذی القعده مقارن با روز چهارشنبه است؛  خادمان رسانه ای استان کرمان چهارشنبه امام رضایی این هفته را با عنوان «من رسیدم؛ خادم مجاهد» تولید و در فضای مجازی منتشر کردند که مورد توجه ویژه آستان قدس رضوی قرار گرفت. این استوری با محوریت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و گرفتن شهادت از امام رضا(ع) طراحی و تولید شده است.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *