پنجشنبه 09 فروردین 1403 - Thursday 28 March 2024

توزیع قبوض کاغذی برق در پایتخت متوقف شد

توزیع قبوض کاغذی برق در پایتخت متوقف شد
با تکمیل بانک اطلاعاتی مشترکان تهرانی، چاپ و توزیع قبوض کاغذی برق در پایتخت متوقف شد.

به گزارش وزارت نیرو، اطلاعات بیش از ۹۵ درصد از مشترکان برق در تهران، جمع‌آوری و چاپ و توزیع قبوض کاغذی برق در پایتخت، از ابتدای دوره جدید همزمان با اول مهرماه، متوقف خواهد شد.

بر اساس این گزارش، با توجه به اینکه اطلاعات مورد نیاز مشترکان، شامل نام اشتراک، بهای برق مصرفی، شناسه قبض، شناسه و مهلت پرداخت در هر دوره از مصرف با ارسال پیامک به شماره تلفن‌های اعلام شده، به اطلاع مشترکان خواهد رسید، ضروری است مشترکانی که تا کنون، موفق به ثبت شماره تلفن همراه و اشتراک برق خود نشده‌اند، در زمان باقی‌مانده، با ارسال ۱*شناسه قبض به سرشماره ۱۰۰۰۱۵۲۱  و یا مراجعه به تارنمای این شرکت به نشانی www.tbtb.ir  اقدام به ثبت اطلاعات خود کنند.

همچنین ضروری است شهروندان تهرانی پیش از پرداخت صورت حساب‌های صادره از مالکیت قبض الکترونیکی دریافتی، اطمینان کسب کرده و در صورتی که پیش از این، اطلاعات صحیح مربوط به اشتراک مورداستفاده خود را در سامانه‌های شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ ثبت نکرده‌اند، با ارسال ۲*شناسه قبض ناصحیح به سرشماره ۱۰۰۰۱۵۲۱ اقدام به رفع مغایرت کرده و سپس با ارسال ۱*شناسه قبض صحیح، اطلاعات خود را تصحیح کنند.

شهروندان تهرانی نیز که به دلایلی همچون تغییر محل سکونت، نیاز به تغییر اطلاعات ثبت شده خود دارند باید با ارسال ۲*شناسه قبض محل سکونت قبلی به سرشماره ۱۰۰۰۱۵۲۱، داده‌های ثبتی قبلی را لغو و شناسه قبض محل سکونت جدید را همراه با ۱* به شماره مزبور، پیامک کنند.

در همین راستا،کارشناسان این شرکت نیز در سامانه‌های تلفنی ۱۵۲۱ و ۱۲۱ ضمن ارائه راهنمایی‌های مورد نیاز، آماده ثبت اطلاعات مشترکان شهر تهران هستند.

شایان ذکر است، مشترکان شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ می‌توانند با مراجعه به تارنمای این شرکت و مشاهده ریز اطلاعات قبض برق مصرفی و همچنین سوابق مصرف برق اشتراک خود در سال‌های مختلف، در صورت نیاز، قبض برق مصرفی خود را نیز چاپ کنند.

منبع : وزارت نیرو

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *