چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 - Wednesday 24 April 2024

اخبار داغ

نشست هم اندیشی رئیس سازمان جهانی آتیک با ” هادی تمهیدی ” فرماندار شهرستان پاکدشت

نشست هم اندیشی رئیس سازمان جهانی آتیک با ” هادی تمهیدی ” فرماندار شهرستان پاکدشت

نشست هم اندیشی به منظور آشنایی با ظرفیتهای تولیدی و گردشگری در راستای توسعه روابط اقتصادی با حضور هادی تمهیدی فرماندار شهرستان پاکدشت ،عزیز شاهین رئیس سازمان جهانی آتیک ورئیس اجرائیات اتحادیه شهرداری های ترکیه و اروپا ،حسین شیرازی معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری ،نماینده استانداری تهران ،مدیران شهرکهای صنعتی ،شهردار فرون آباد،رئیس اداره جهاد کشاورزی و دیگر مسئولان و فعالان اقتصادی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

بر پایه این گزارش فرماندار پاکدشت ضمن عرض خیر مقدم و تبریک میلاد منجی عالم بشریت ، حضرت مهدی (عج) گفت: آمریکا با هدف ایجاد نارضایتی مردم از جمهوری اسلامی ایران تحریم ها را حتی به حوزه های نهاده های کشاورزی و دامداری کشانده است.
هادی تمهیدی اظهار کرد: ایران اسلامی در عرصه صادرات توانسته گام های موثری را در جهان بردارد و اکنون تعاملات اقتصادی خوبی را در دنیای امروز، شاهد هستیم.
وی گفت: نکته مهمی که امروز در پسا پرده همت تولید کنندگان ایرانی مطرح می شود اجرای طرح صادرات و افزایش آن با وجود تحریم های ظالمانه آمریکاست.
تمهیدی بیان کرد: آمریکا سالهاست که قصد براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را دارد و به بهانه تحریم اکنون برای افزایش نارضایتی مردم از جمهوری اسلامی ایران و ضربه زدن به چرخه اقتصادی کشور دست به تحریم های بسیاری حتی در حوزه گل و گیاه و کشاورزی زده است.
فرماندار شهرستان پاکدشت گفت: امروز باید از دمکراسی برای بهبود بحث های تجاری ایران با دیگر کشورهای جهان استفاده نماییم که دیگر آمریکا و همدستانش نتوانند در این تبادلات اختلالی بوجود بیاورند.
وی افزود: امروز شهرستان پاکدشت به عنوان یکی از قطب های صنعتی استان تهران و کشور عزیزمان ایران آمادگی لازم برای دور زدن تحریم های ظالمانه آمریکا را دارد تا بتوانیم با تامین مواد اولیه برای تولید کنندگان شاهد اوج رونق در حوزه تولید و افزایش اشتغالزایی در کشور باشیم.
تمهیدی افزود: افزایش تبادلات با شرکت های خارجی طرف ایران می تواند زمینه ساز این حرکت مهم باشد تا شاهد چرخش سریعتر چرخه های اقتصادی و رونق تولید و افزایش اشتغالزایی در کشور باشیم.

منبع : روابط عمومی فرمانداری شهرستان پاکدشت

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *